Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente individuale pentru protectia corpului


Anunt de participare (utilitati) numarul 142772/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031306, In atentia: Dana BANEA - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 0212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela PASCA, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): www.cne.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): www.cne.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente individuale pentru protectia corpului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 187, 990EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente o data la 12 luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care poate fi atribuit: 46.998 Euro, echivalent 203.500 Lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente individuale pentru protectia corpului, necesar estimat pentru 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente individuale pentru protectia corpului:
Poz. 1.1: cant. min/max Ac. cadru: 240 per/300 per;cant. min/max Contr. subsecv.: 60 per/75 per;
Poz. 1.2: cant. min/max Ac. cadru: 1.200 per/2.000 per;cant. min/max Contr. subsecv.: 300 per/500 per;
Poz. 1.3: cant. min/max Ac. cadru: 400 per/600 per;cant. min/max Contr. subsecv.: 100 per/150 per;
Valoarea estimata maxima a acordului cadru (fara TVA): 187.990 Eur echivalent 814.000 Lei
Valoare estimata minima a acordului cadru (fara TVA): 119.815, 24 Eur echivalent 518.800, 00 Lei
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent (fara TVA)este de 46.998 Eurechivalent 203.500 Lei.
Valoarea estimata fara TVA: 187, 990EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 13.000 lei sau echivalent 3.002 Eur (la cursul de schimb 1 EURO = 4, 33 Lei, pentru care s-a calculat valoarea estimata) si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formular III.1.a), in original;
- ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in conformitate cu art.278¹ din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv suma de 4.594 lei.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie, conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (3)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantia bancara de buna executie a contractului subsecvent in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.1.
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.4., in original.
- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt:
Director General ? Dumitru Dina cu inlocuitorul sau Mircea Metes;
Director Economic ? Ec. Elena Negulici cu inlocuitorul sau Mihai-Dan Gheorghievici,
Sef Departament Achizitii ? Cristina Nazarevsky cu inlocuitoarea sa Dana Banea.
Comisia de evaluare: Dana Banea, (Presedinte cu drept de vot)
Membrii comisiei: Stefan Rolea, Dorina Gherlan. Viorel Ganea, Marius Radu, Adina Stoian, Manuela Pasca;
Membrii de rezerva: Gianina Daineanu, Georgeta Ionescu, Ioan Policeanu.
5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul III.2.1.a.5 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane
sau
1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine:
Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?,
- va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie ?conform cu originalul? dupa bilant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
Se va prezenta minim 1 (un) document de confirmare a livrarilor (recomandari/ contracte / procese verbale de receptie / alte documente), semnat de catre beneficiar
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul III.2.3.1.P.
Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine, cel putin informatii despre: valoarea contractului, obiectul contractului, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
2) Certificate EC de tip emise de un organism notificat de Comisia Europeana in conformitate cu prevederile HG 115/2004 sau echivalent care sa ateste conformitatea produselor cu specificatiile solicitate sau standardele relevante, pentru poz. 1.1 din Caietul de sarcini
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant .
3) Mostre pentru produsele solicitate a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata (conform Ordin ANRMAP nr. 509 / 2011)
Mostrele se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor, la sediul SNN SA ? Sucursala CNE Cernavoda;
adresa: Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Jud Constanta; In atentia: D-nei Manuela Pasca - Serviciul Achizitii.
- Mostrele vor fi etichetate coresponzator cu: Numele ofertantului si Denumirea produsului ofertat
Modalitatea de indeplinire
Mostrele se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor, la sediul SNN SA ? Sucursala CNE Cernavoda;
adresa: Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Jud Constanta;
In atentia: D-nei Manuela Pasca - Serviciul Achizitii.
- Mostrele vor fi etichetate coresponzator cu: Numele ofertantului si Denumirea produsului ofertat.
4) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autenica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art.11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza Formularul III.2.3.6 impreuna cu anexele (Formularul III.2.3.6a si Formularul III.2.3.6b).
Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a.1, III.2.1.a.2 si III.2.1.a.4 privind neincadrarea sa in prevederile art.180, 181 lit. a), c¹) si d) si 69¹ din OUG 34/2006.
ISO 9001:2008 sau echivalent dovedit pe baza documentului de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent in termen de valabilitate, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pt. licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pt. conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de 24 ore. Dupa evaluarea ofertelor, prin intermediul SEAP se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei (conf. cap. IV.4.2). In timpul licitatiei, ei nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Acordul cadru se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 25683-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S64-104736din31.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2013 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 11:00
Locul: CNE Cernavoda - Str. Medgidiei nr. 2, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2) In cazul in care, in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis. Acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.3) Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.4) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta despre un act emis de AC considerat nelegal.Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii in SEAP a acesteia
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA - Departamentul Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer