Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE INDUSTRIALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 69568/02.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.2065999, Email: [email protected], Fax: 3178490, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AchizitiiAntreprize, Tel.021/206 53 08, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021/317 24 00
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AchizitiiAntreprize, Tel.021/206 53 08, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021/317 24 00
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AchizitiiAntreprize, Tel.021/206 53 08, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021/317 24 00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENTE INDUSTRIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depoziteleUnitatiilor Teritoriale de Retea Bucuresti, Ilfov, Giurgiu din cadrul S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1.Presa oleopneumatica manuala 6-240mmpLot 2.Masini unelteLot 3.Trusa cu dispozitive mecaniceLot 4.Dispozitive de interventieLot 5.Fierastrau cu lant (drujba)Lot 6.Grup generator 6KVALot 7.Aparat de sudura portabilLot 8.Motopompa pentru apa murdara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
42141400-3-Volanti si scripeti (Rev.2)
42622000-2-Masini de filetat sau de gaurit (Rev.2)
42636000-3-Prese (Rev.2)
42662000-4-Echipament de sudare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1.Presa oleopneumatica manuala 6-240mmp =120 buc
Lot 2.Masini unelte =450 buc
Lot 3.Trusa cu dispozitive mecanice =505 buc total dispozitive
Lot 4.Dispozitive de interventie =366 buc, total dispozitiveLot 5.Fierastrau cu lant (drujba) =16 buc
Lot 6.Grup generator 6KVA=32 buc
Lot 7.Aparat de sudura portabil =24 buc
Lot 8.Motopompa pentru apa murdara=20 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 332, 327RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 13800 lei(6900 lei pt.IMM-uri), prezentata pe loturi in Anexa LOTURIGarantie de buna executie 10% din pretul contratului (5% pt.IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant la proceduraDeclaratii neincadrare in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale, la bugetul general consolidatCertificat de inregistrare si certificat constatator emise de O.R.C.Declaratie IMM (dupa caz)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil la 31.12.2007
Nivel specific minim necesar: cifra medie anuala de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007), egala sau mai mare de 2200000 lei( 1100000 lei pt IMM), prezentata pe loturi in anexa "LOTURI"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniNivel specific minim necesar: Pentru fiecare lot, lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract, incheiat in calitate de contractant si indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini, confirmate prin recomandari
Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Autorizatia de livrare/comercializare
Certificarea sistemului calitatii pentruproducator si furnizor
MostreDeclaratie produsele livrate corespund cerintelor tehnice,
Declaratie prot.muncii/mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP, in calitate de ofertanti si carora le va fi transmisa invitatia de participare la aceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 132/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata cu ordin de plata in contul IBAN : RO82RNCB0072002941480001 BCR Sector 1, deschis de SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti , CUI RO 14507322
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2009 10:30
Locul: sediul SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti , Serv. Achizitii Antreprize, cam 702
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire se va pune la dispozitie, in format scris, in urma transmiterii solicitarii si copie OP, la fax 021/3172400.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti.
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021/319.51.80
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti Serviciul Achizitii
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/206 53 08, Fax: 021/317 24 00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2008 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer