Licitatie Publica - Echipamente informatice
Anunt de participare numarul 107504/08.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC FAXMEDIA CONSULTING SRL
Adresa postala: Str. 13 Septembrie, nr. 17, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100057, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Matei, Tel. 0244/573071, Email: [email protected], Fax: 0344/814525, Adresa internet (URL): www.faxmedia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Furnizor de formare profesionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante si alte locatii indicate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare echipamente informatice - laptop-uri, desktop-uri, servere, solutie antivirus necesare derularii activitatilor in cadrul proiectului ?O noua cariera ? inca o sansa profesionala? finantat din POS DRU- Fondul Social European, Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 2.3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30211000-1-Unitate centrala de procesare (Rev.2)
30231310-3-Ecrane plate (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract furnizare echipamente informatice
Valoarea estimata fara TVA: 528, 909RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de10.578 lei - va fi constituita conform pct. V.5. din fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular 2 SectiuneaIII
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (copie legalizata) ? valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat de Inregistrare la ONRC ? (copie simpla)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 si la 31.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente (copie simpla)
Ofertantii care se incadreaza in categoria IMMtrebuie sa detina un cuantum de 50% din valoarea solicitata a cifrei de afaceri.
Pentru demonstrarea calitatii de IMM ? Ofertantii vorprezenta o Declartie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
solicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
unuicontract finalizat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a carui valoare fara TVA sa fie egala cu echivalentul in lei a 80.000 euro.Copie dupa contract si recomandareInformatii privind personalul tehnic de specialitate - Calificari ale personaluluicare participa la realizarea contractului ? completare formularnr. 8 si prezentare minim 3 CV-uri format europasspentru 3 specialisti care vor desfasura activitatile de instalare, configurare si mentenantaa echipamentelor.
Autorizatie livrare - Ofertantii trebuie sa detina autorizatie de livrare a echipamentelor direct de la producator (in original) sau de la importatorul autorizat al acestuia in Romania pentru toate echipamentele informatice ? completare Formularul 9 - Documentul in format electronic se va prezenta in copie legalizata.Ofertantii trebuie sa prezinte un document justificativ din care sa rezulte ca sunt certficati ca parteneri ai producatorului sau reprezentantului in Romania al producatorului pentru vanzarea solutiei antivirus.
Fise tehnice/ fotografii ale produselor -Obligatii privind subcontractantii - Se solicita dupa caz, completarea Formularului 10Certificari - ISO 9001:2000 pentru furnizor (copie simpla)Ofertantii care au demarata o procedura de certificare vor prezenta dovezi in acest sens (se accepta ofertanti in curs de certificare) (copie simpla)
ISO 9001:2000 pentru producator (copie simpla)
ISO 14001:2004 pentru producator (copie simpla)
Prezentare certificat ISO 9001 pentruproducatorul/importatorul antivirusului.Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii - Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul respecta prevederile legislatiei in vigoare privind sanatatea si securitateain munca si normele PSI si personalul tehnic desemnat sa indeplineasca contractrul este instruit corespunzator-Formular 11
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
42.86
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata produselor
14%
20
Descriere:
3.
Termenul de livrare al produselor
14%
20
Descriere:
4.
Laptop tip A ? Frecventa procesor
4.9%
7
Descriere:
5.
Laptop tip B ? cantitate memorie RAM
7%
10
Descriere:
6.
Laptop tip C ? Frecventa procesor
7%
10
Descriere:
7.
Sistem desktop ? cantitate memorie RAM
5.6%
8
Descriere:
8.
Sistem servere blade ? cantitate memorie RAM/server blade
14%
20
Descriere:
9.
Numarul de premiiVirus Bulletindetinutde solutia antivirus ofertata
3.5%
5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 18:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect?O noua cariera ? inca o sansa profesionala? finantat din POS DRU- Fondul Social European, Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 2.3.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Ploiesti, Judetul Prahova
Adresa postala: str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel. 0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FAXMEDIACONSULTING SRL - Mihaela Iofciulescu - Consilier juridic proiect
Adresa postala: Str. 13 Septembrie, nr. 17, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100057, Romania, Tel. 0244/573071, Email: [email protected], Fax: 0244/573071, Adresa internet (URL): www.faxmedia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 18:19