Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente IT


Anunt de participare numarul 103761/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala:  Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea:  Magurele, Cod postal:  Ro077125, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul IFIN-HH, Tel. 0214042318, In atentia:  Cristina Balas, Email:  [email protected], Fax:  0214042318, Adresa internet (URL):  www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului, nr.30, Magurele-Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT I: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT II: Sistem de calcul ? desktop 1 buc.LOT III: Imprimanta laser color 1 buc.
LOT IV: UPS 1 buc
LOT V: Sistem de calcul ? desktop 1 buc.LOT VI: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT VII: Calculator cu doua procesoare 1 buc.LOT VIII: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT IX: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT X: Imprimanta multifunctionala 1 buc.
LOT XI: Imprimanta multifunctionala 1 buc.
LOT XII: Sistem de calcul ? desktop 4 buc.
LOT XIII: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT XIV: Sistem de calcul ? desktop 1 buc.LOT XV: Imprimanta laser jet alb?negru 1 buc.
LOT XVI: Imprimanta multifunctionala laser color 1 buc.
LOT XVII: UPS-PC -2 buc.
LOT XVIII: Sistem de calcul ?notebook 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30141200-1-Calculatoare de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT II: Sistem de calcul ? desktop 1 buc.LOT III: Imprimanta laser color 1 buc.
LOT IV: UPS 1 buc
LOT V: Sistem de calcul ? desktop 1 buc.LOT VI: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT VII: Calculator cu doua procesoare 1 buc.LOT VIII: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT IX: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT X: Imprimanta multifunctionala 1 buc.
LOT XI: Imprimanta multifunctionala 1 buc.
LOT XII: Sistem de calcul ? desktop 4 buc.
LOT XIII: Sistem de calcul ? notebook 1 buc.
LOT XIV: Sistem de calcul ? desktop 1 buc.LOT XV: Imprimanta laser jet alb?negru 1 buc.
LOT XVI: Imprimanta multifunctionala laser color 1 buc.
LOT XVII: UPS-PC -2 buc.
LOT XVIII: Sistem de calcul ?notebook 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 81, 547.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea -Formular 1
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
3.Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata
4.Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in original, sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor
5.Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 3 - Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
insotita de Lista principalelor livrari realizate in ultimii 3 ani2.Certificarea implementarii sistemului ISO 9001 de la producator (sunt acceptate si certificate echivalente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Oferta tehnica si financiara se va depune in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2010 10:30
Locul: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului, nr.30, Magurele-ILfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42,
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041318, Romania, Tel. 021.332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic, , cod postal 077125, tel , fax
Adresa postala:  Str. Reactorului, nr.30, Magurele ? Ilfov, Magurele, Localitatea:  Magurele, Cod postal:  077125, Romania, Tel. 021.404.23.18, Fax:  021.404.23.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer