Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente IT


Anunt de participare numarul 109345/13.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT, INDUSTRIE SI AGRICULTURA MEHEDINTI
Adresa postala:  Str. Smardan nr. 29, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220138, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE TUDORESCU, Tel. 0252/310280, Email:  [email protected], Fax:  0252/312736, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: promovarea intereselor economice ale CCIA MH si sprijinirii acestora, in concordanta cu cerintele competitionale ale unei economii de piata
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Drobeta Turnu Severin ? sediul CAMERA DE COMERT INDUSTRIE SI AGRICULTURA MEHEDINTI,
Adresa postala : str. STR. SMIRDAN, NR. 29
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente IT conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48825000-7 - Servere web (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32550000-3-Echipament telefonic (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ConformCaietului desarciniSe depune oferta pentru toate cerintele evidentiate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 677, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare= 13.000 lei2.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului5 % din valoarea faraTVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri comunitare 84, 46%;
- finantare nationala 13%si-bugetul CCIA Mehedinti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratiei privind calitatea de participant la procedura;Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in perioada de valabilitate;
Cazier judiciar al operatorului economic;
Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator (sau echivalent), precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cazier fiscal al companiei;
Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie;
Certificat constatator emis de ORC- in termen de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Bilanturilecontabilela31.12.2007, 31.12.2008si31.12.2009 vizate si inregistrate de organelefiscale competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluisa fie decel putin 1.280.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara pe ultimii 3 ani, copie contract similare, Recomandari ;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere + anexe; Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii a cel putin urmatorului personal necesar:
-minim 2 specialisti atestati de catre producatorii echipamentelor, pentru care se vor prezenta: -Diplome si atestate profesionale, emise de catre producator;
- Curriculum vitae- in original;
- Declaratie de disponibilitate ?in original- Lista subcontractanti ;
- Acord de subcontractare- Acord de asociere-Autorizatie de comercializare de la producator sau de la reprezentantul autorizat al producatorului in Romania (in cazul acesta se prezinta si Autorizatia/Autorizatiile din partea producatorului pentru reprezentantul autorizat).-ISO 9001, (sau echivalent) al producatorului si furnizorului de echipamente IT, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirmacertificarea firmelor ofertante, respectiva)ISO 14001 sau echivalent b) ISO 18001 sau echivalent c) ISO/IEC 27001:2005 sau echivalent ;d) SA8000 sau echivalent. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata. Nu se accepta firme in curs de certificare.
-Cerinteprivind istoricul Litigiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta: ?cel putin un contract cu valoare minima de 420.000 leisau 2 contracte cumulate in valoare de minim 640.000 lei.?Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in ultimii trei ani. Recomandarile se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
termenul de livrare
10%
Descriere: componenta tehnica
3.
disponibilitatea de a asigura service si asistenta tehnica
5%
Descriere: componenta tehnica
4.
angajamente pentru livrarea de piese de schimb pe termen lung
5%
Descriere: componenta tehnica
5.
caracteristici tehnico-functionale
40%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2010 12:00
Locul: Camera de Comert Industrie si Agricultura Mehedinti, -SEDIUL Str. Smirdan, Nr. 29, Cod postal 220138
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Eco-Business - Centru comun pentru gestionarea situatiilor neprevazute din zona transfrontaliera Mehedinti-Vidin? se incadreaza in Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria2007-2013, Axa prioritara 2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA GRATUIT PE SITE-UL www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Fax:  4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova, jud. Dolj
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr.2, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200768, Romania, Tel. 40 251 418568, Fax:  40 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CAMERA DE COMERT INDUSTRIE SI AGRICULTURA MEHEDINTI
Adresa postala:  STR. SMIRDAN, NR. 29, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220138, Romania, Tel. 0040 252 310280, Fax:  0040 252 312736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer