Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE IT


Anunt de participare numarul 29235/22.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Adresa postala: B-dulRepublicii nr 1, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210152, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Florescu, Tel.0252211675, Email: [email protected], Fax: 0253215794
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea , ,Constantin Brancusi", B-dul Republicii, nr.1, Tg-Jiu, jud Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente IT Lot nr.1-Calculatoare si laptopuri, Lot nr.2-Server, Lot nr.3-Copiator A3 si imprimante A3, Lot nr.4-Multifuncsionale A4, Lot nr.5-Videoproiector si camere video, Lot nr.6-Cutter Ploter.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231300-0 - Computere de birou (Rev.1)
30100000-0-Masini, echipament si accesorii de birou, cu exceptia computerelor (Rev.1)
30121400-7-Copiatoare automate (Rev.1)
30233230-2-Imprimante si trasatoare (Rev.1)
30264000-7-Servere UNIX sau echivalente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente IT Lot nr.1-Calculatoare =42 buc si laptopuri=19 buc , Lot nr.2-Server=1 buc, Lot nr.3-Copiator A3 =1 buc. si imprimante A3=2 buc, Lot nr.4-Multifuncsionale A4=15 buc, Lot nr.5-Videoproiector 30 buc si camere video=2 buc, Lot nr.6-Cutter Ploter=1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuatum de 7100 lei dupa cum urmeaza: Pentru Lot nr.1=3000lei, Lot nr.2=500lei, Lot nr3=800lei, Lot nr.4=600 lei, Lot nr.5=1200 lei, Lot nr. 6=1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din alocatii bugetare , iar plata se efectueaza prin Trezorerie cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractant/asociat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, contractul incheiat in baza caruia a fost intocmita fisa cu exp necesara, declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, autorizare pentru livrarea produselor, recomandari beneficiari, standarde de asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: in baza unei solicitari scrise, contracost de la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 10:00
Locul: Universitatea , ,Constantin Brancusi "din Tg-Jiu, B-dul Republicii, nr.1, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.N.Titulescu, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Universitatii Constantin Brancusi
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 1, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210152, Romania, Tel.0253211675, Fax: 0253215794
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2007 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer