Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - echipamente it, comunicatie, echipamente conexe, aplicatii informatice si licente pentru software specifice functionarii GRID


Anunt de participare numarul 103171/30.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Mecatronica si Tehnica Masurarii-INCDMTM
Adresa postala:  Sos. Pantelimon, Nr. 6-8, Sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021631, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Gheorghe, Tel. 021.252.30.68, Email:  [email protected], Fax:  021.252.34.37, Adresa internet (URL):  www.incdmtm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
echipamente it, comunicatie, echipamente conexe, aplicatii informatice si licente pentru software specifice functionarii GRID
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos.Pantelimon nr.6-8 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente it, comunicatie, echipamente conexe, aplicatii informatice si licente pentru software specifice functionarii GRID
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48626000-2 - Pachete software pentru grupuri de calculatoare (cluster) (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Cluster servere ? 1 buc., cod CPV: 48626000-2 , format din : - Servere Blade-minim 12 buc, - Sasiu servere blade-1 buc, - Server dualprocesor-1buc, - Sistem de stocare-1buc, - Rack 42U cu accesorii-1buc, - Sistem de operare-1buc, ? Copiator color - 1 buc., cod CPV: 30121100-4
? Camera video - 1 buc. cod CPV: 32333200-8
? Camera foto - 1 buc., cod CPV: 38651000-3
? Fax - 1 buc., cod CPV: 30121410-0
? Laptop - 3 buc., cod CPV: 30213000-5
? Antivirus pentru laptopuri, cod CPV: 48761000-0
? Sistem de inventariere hardware-software pentru laptopuri, cod CPV: 48219000-6
Valoarea estimata fara TVA: 393, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de buna executie reprezentand 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structuraleProgramul Operational Cresterea Competitivitatii Economice-POS CCE AXA2 CDI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici castigatori pina la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor localeCertificat de atestare fiscalaprivind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia FinanciaraCertificatul de inregistrare si certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant contabilFisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Delaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniautorizatie privind comercializarea/livrarea produselorDocumente care sa ateste posibilitatea efectuarii service-ului in perioada de garantie si post-garantie
Lista cu principalele produse similare , furnizate in ultimii 3 ani.
Un numar de minim 3 RecomandariISO 9001, ISO 27001
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
numar de procesoare ofertate
65%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
informatii despre licitatia electronica sunt detaliate la art.IV.2)din Fisa de Date a achizitiei, ce face parte din doc.de atribuire, atasata in format electronic prezentului anunt
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1362/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 13:00
Locul: Sos.Pantelimon nr.6-8 sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE AXA 2 CDI OPERATIUNE 02.2.3
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala:  Sos.Pantelimon nr.6-8 sector 2, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  021631, Romania, Tel. 021-252.30.68, Fax:  021-252.34.37, Adresa internet (URL):  www.incdmtm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2010 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer