Licitatie Publica - Echipamente IT in cadrul proiectului de asistenta tehnica ?Dezvoltarea capacitatii Autoritatii de Certificare si Plata in vederea gestionarii eficiente a instrumentelor structurale si de coeziune? ? cod SMIS 1112
Anunt de participare numarul 148961/21.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Alina Horia, Tel. +40 212261112, In atentia: Alina Horia, Email: [email protected], Fax: +40 213199792, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 000000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro, Tel. +40 000000000, In atentia: Alina Horia, Fax: +40 000000000, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 000000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro, Tel. +40 000000000, In atentia: Alina Horia, Fax: +40 000000000, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 000000, Romania, Punct(e) de contact: www.e-licitatie.ro, Tel. +40 000000000, In atentia: Alina Horia, Fax: +40 000000000, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente IT in cadrul proiectului de asistenta tehnica ?Dezvoltarea capacitatii Autoritatii de Certificare si Plata in vederea gestionarii eficiente a instrumentelor structurale si de coeziune? ? cod SMIS 1112
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente IT in cadrul proiectului de asistenta tehnica ?Dezvoltarea capacitatii Autoritatii de Certificare si Plata in vederea gestionarii eficiente a instrumentelor structurale si de coeziune? ? cod SMIS 1112, astfel:
Lot nr. 1. Laptop-uri ? 33 buc.
Lot nr. 2. Statii de lucru ? 13 buc.
Lot nt. 3. Multifunctionale ? 4 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1. Laptop-uri ? 33 buc.
Lot nr. 2. Statii de lucru ? 13 buc.
Lot nr. 3. Multifunctionale ? 4 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 236, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din Programul Operational Asistenta Tehnica si 20% din Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Dovada neincadrarii in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2
Dovada neincadrarii in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
b) Se va prezenta un Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
c) Se va prezenta un Certificat fiscal pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art.181 sau, dupa caz, a tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Cerinta nr. 3
Dovada neincadrarii in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Ordonator principal de credite, Secretar General ? dl Ciprian Badea
- Secretar General Adjunct ? dl Corneliu Cazacu
- Director General al Directiei Generale Juridice (DGJ) ? dna Madalina Gheorghe
- Director General Adjunct al DGJ ? dna Mihaela-Dana Stan
- Director General Adjunct al DGJ ? dl Mihai Cristian Vasilescu
- Director General al Directiei Generale Autoritatea de Certificare si Plata (DGACP) ? dna Lucica Tarara
- Director General Adjunct al DGACP ? dna Ioana Predulea
- Sef Serviciu in cadrul DGACP ? dna Ioana Mancas
- Director General al Directiei Generale Economice (DGE) ? dna Lacramioara Alexandru
- Director General Adjunct al DGE ? dl Angelica Macau
- Sef Serviciu in cadrul DGE ? dna Daniela Moise
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4
Dovada participarii la licitatie cu oferta independenta
Calitatea de participant la procedura
Dovada faptului ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului
1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
2. Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv are activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul constatator va trebui prezentat de ofertant / ofertant asociat / tert sustinator, daca este cazul.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani
Cerinta minima de calificare: ofertantul trebuie sa fi avut o medie a cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani de:
? cel putin 198.000, 00 lei in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul nr. 1 ? Laptop-uri
? cel putin 91.000, 00 lei in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul nr. 2 ? Statii de lucru
? cel putin 184.000, 00 lei in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul nr. 3 ? Multifunctionale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in ultimii trei ani a furnizat produse similare in valoare de:
? cel putin 99.000, 00 lei fara TVA in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul nr. 1 ? Laptop-uri
? cel putin 45.500, 00 lei fara TVA in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul nr. 2 ? Statii de lucru
? cel putin 92.000, 00 lei fara TVA in cazul depunerii unei oferte pentru Lotul nr. 3 ? Multifunctionale
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24 de ore.Ofertantii vor putea vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.La licitatia electronica pot participa ofertantii care au prezentat oferte admisibile.In licitatia electronica se va introduce valoarea totala a lotului pentru care se oferteaza (lei, fara TVA) mentionata in Formularul de oferta.Dupa licitatia electronica, ofertantul declarat castigator va avea obligatia de a transmite la sediul autoritatii contractante noua oferta detaliata, semnata si stampilata. Noile preturi inscrise in oferta detaliata trebuie sa fie mai mici sau cel mult egale cu cele ofertate initial.In cazul in care, in urma etapei finale de licitatie electronica, ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: in cazul in care, dupa etapa finala de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor sa transmita la sediul sau, in plic inchis, noi oferte de preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art.256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MFP - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str, Apolodor, nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212261134, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2014 14:36