Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente IT in sistem leasing operational


Anunt de participare numarul 141359/29.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060032, Romania, Punct(e) de contact: Florin Stanculeanu, Tel. +40 214029205, In atentia: Florin Stanculeanu, Email: [email protected], Fax: +40 214029372, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatatmant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente IT in sistem leasing operational
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: UPB_ Magazia Centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente IT in sistem leasing operational
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30236200-4 - Echipament de procesare a datelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 743, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 37432 lei/18.716lei in cazul IMM-urilor si se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.11), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO36 TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi deminim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.Garantia de participare care se va retine, in cazul in care Consiliul respinge contestatia, conform art 2781) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare este :7523, 19 lei.In cazul in care se va depune garantia intr-o alta moneda se va calcula echivalentul lei/alta moneda la cursul afisat de BNR la data publicarii anuntului de participare. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- POSDRU 62426
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind caliatatea de ofertant-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic- Dorina Adamescu, control Financiar preventiv- Rodica Manolache, consilier juridic- Daniela Cismaru, responsabil achizitii- Florin Stanculeanu, Manager de proiect Gheorghe Dinu
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea coform cu originalul
Informatiile cuprinse in ONRC vor fi reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul cntractului va avea corespondentin codul CAEN din Certificatul Constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formularul nr.2 cifra medie de afaceri globaladin ultimii 3 ani financiari incheiati in valoare de minim 7.000.000 lei. In vederea evidentierii acesteia se vor prezenta bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011, sau orice alte documente doveditoare.
La calculul echivalentei lei/euro se va tine cont decursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea a cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie sau maxim 3 document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare de Echipamente IT in valoare de minim 3.743.193 lei fara TVA. Valoarea se va putea realiza prin insumarea a cel mult 3 documenet doveditoare.
La calculul echivalentei lei/euro se va tine cont decursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
-Lista cu personalul de specialitate care va sigura indeplinirea contractului. Aceasta va prezenta cel putin:
- 1sef de echipa pentru implementare- cu cel putin 3 ani experienta( cu urmatoarele cerintestudii superioare, certificat profesional in management de proiect sau echivalent, -1 expert software virtualizare - experienta profesionala minim 3 ani in proiectare si implementarea de licente software vizualizare cu urmatoarele cerinte( studii superioare, certificare profesionala care sa ateste cunostinte in domeniul proiectarii si implementarii licentelor software virtualizare ofertate)
-1 expert sisteme de stocare SAN - experienta minim a 3 ani in proiectarea si implementarea de sisteme de stocare cu urmatoarele cerinte ( diploma de absolvire studii superioare, certificare profesionala care sa ateste detinerea de cunostinte in domeniul proiectarii si implementarii sistemului de stocare, component al solutiei ofertate.
Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate
- Declaratie pe propria raspundere ca va pune la dispozitie personal specializat in toate locatiile mentionate in caietul de sarcini ( Anexa 1)
- certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica. Elementul care va face obiectul reofertarii va fi exclusiv pretul.Ofertantii vor putea vizualiza clasamentul ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2013 12:00
Locul: UPB- Splaiul Independentei , 313. corp Rectorat, et 1, camera 102-104
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei si persoaneleimputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU ID 62426
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
ofertele clasate pe locul 1 cu aceeasi valoare financiara vor face obiectul reofertarii in plic inchis. Elementul care va face obiectul reofertarii va fi pretul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile, incepand cu ziua urmatoare transmiterii rezultatelor procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et 1 camera 102-104 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 214029205, Email: [email protected], Fax: +40 219372
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer