Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE MASURARE PARAMETRII FIZICI SI CHIMICI 2


Anunt de participare numarul 75403/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Munteanu, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii nr.13 corp F, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel.0330103703, In atentia: ec. Oana Pascariu
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii nr.13 corp E, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE MASURARE PARAMETRII FIZICI SI CHIMICI 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Universitatii Stefan cel Mare str. Universitatii nr. 13 Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aparate de analiza, echipamente de laborator, optice ;i de precizie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
38516000-5-Microscoape monoculare si/sau binoculare compuse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 370EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 1.300, 00 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contr PHARE RO 2006 /018 449.01.01.19: Sistem de monitoriz a calit apei baz hidrogr transfront al raului Siret, Anexa III, Bugetul pt actiune, 3. Echip si bunuri, 3.3 Ap unelte.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pt asocieri se solic legaliz asoc, at cand depun of comuna si sunt declar castig, in ved indepl in bune cond a contr de serv (conf art. 44 din OUG 34/2006 cu modific si complet ulterioare),
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre furnizor F.20; b)Declaratie privind eligibilitatea F.12A; c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 F.12B; d)Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde are sediul firma ( va fi specificat unul din codurile CAEN 5118, 5119, 5181, 5155, 5156, 5190, 5212 sau 4618, 4619, 4662, 4676, 4690, 4719) in original, in termen de valabilitate; e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura F.12C;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificare ISO 9001 sau echivalent atat pentru producator cat si pentru furnizor; b)Prezentarea unei liste cu firmele si institutiile la care ofertantul a livrat echipamente masurare parametrii fizici si chiici.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4227
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 13:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, Sala de Sedinte din Corp F, str. Universitatii, nr.13.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si BI / CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract PHARE RO 2006 /018 449.01.01.19: Sistem de monitorizare a calitatii apei bazinului hidrografic transfrontalier al raului Siret, Anexa III, Bugetul pentru actiune, 3. Echipamente si bunuri, 3.3 Aparate unelte.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Formularul F17
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Suceava Str. Stefan cel Mare
Adresa postala: Str. Stefan cel MareNr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214948
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii nr.13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230216147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2009 20:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer