Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente, materiale si consumabile


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
616.385 RON

Castigatorul Licitatiei: SHATTER S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 137483/13.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 129586
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Mihaescu, Tel. +40 232278680-1209, In atentia: Dumitru Mihaescu, Email: [email protected], Fax: +40 232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat aflate in coordonarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Echipamente, materiale si consumabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, corp T
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot1: Consumabile tiparituri; Lot2: Articole de birou; Lot3: Produse de curatenie; Lot4: Table si mobilier scolar; Lot5: Calculator; Lot6: Videoproiectoare; Lot7: Hard disk extern; Lot8: Switch; Lot9: Accesorii pentru Echipamente IT; Lot10: UPS; Lot11: Echipamente IT
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
22852000-7-Dosare (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
39292100-6-Table (Rev.2)
39830000-9-Produse de curatat (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
616, 384.91RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10730
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S139-232446din21.07.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 17948 Denumirea: Consumabile tiparituri si Articole de birou
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SHATTER S.R.L.
Adresa postala: STR. IPSILANTE, NR. 29, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700029, Romania, Tel. +40 232262190, Email: [email protected], Fax: +40 232262191, Adresa internet (URL): www.shatter.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 397392.90 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 342446.30 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1, 2
Contract nr: 17949 Denumirea: Produse de curatenie
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MISAVAN TRADING SRL
Adresa postala: sat Miroslava, com Miroslava corp C1, camera C5, Localitatea: Miroslava, Cod postal: 707305, Romania, Tel. +40 232295511, Email: [email protected], Fax: +40 232295511
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 90455.76 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 87336.80 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 17950 Denumirea: Videoproiectoare, Accesorii pentru Echipamente IT si Echipamente IT
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
QUARTZ MATRIX S.R.L.
Adresa postala: Str. Capitan Tomida, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700496, Romania, Tel. +40 232217248, Fax: +40 232217262
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 114341.27 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 89901.80 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6, 9, 11
Contract nr: 17951 Denumirea: Calculator, Hard disk extern si Switch
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Elsaco Electronic S.R.L.
Adresa postala: Str. Pacea (Ocolitor), FN, Localitatea: Botosani, Cod postal: RO-710137, Romania, Tel. 0231507060, Email: [email protected], Fax: 0231507061, Adresa internet (URL): http: //www.elsaco.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 16258.07 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 13110.01 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5, 7, 8
Contract nr: 17952 Denumirea: Table si mobilier scolar
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MCM DESIGNS.R.L.
Adresa postala: Sos. Pacurari, Nr. 48, Bl.553, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700547, Romania, Tel. +40 232239412, Email: [email protected], Fax: +40 232239412
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 22110.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 20190.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 17953 Denumirea: UPS
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Net Brinel S.A.
Adresa postala: Bvd. Nicolae Titulescu Nr.4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400420, Romania, Tel. 0264414610, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0264414617, Adresa internet (URL): www.brinel.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 72000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 63400.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
10
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru fiecare lot, in cazul in care, in urma desfasurarii rundei de licitatie electronica, exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Autoritatea contractanta are obligatia de a incheia contractul de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare de catre comisia de evaluare. Autoritatea contractanta are obligatia de a incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii. In cazul in care autoritatea contractanta nu ajunge sa incheie contractul cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, aceasta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modelul contractului cadru este prezentat in sectiunea Model Contract.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi - Oficiul Juridic - Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: Str. Prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, imobil T, etaj.I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40 232278680-2534, Fax: +40 232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer