Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente medicale - dispozitive pentru blocul operator


Anunt de participare numarul 87919/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE GHIMICI, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente medicale - dispozitive pentru blocul operator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos.Pantelimon nr.340-342, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente medicale - dispozitive pentru blocul operator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33162100-4 - Dispozitive pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conf docum de atribuire si anexei B.
Valoarea estimata fara TVA: 754, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.part LOT 1- 1500 lei; LOT 2 1500 lei; LOT 3 1500 lei; LOT 4 1500 lei; LOT 5 640 lei; LOT 6 900 lei Gar de buna execut 3% din val contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul spitalului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf OUG nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-in orig*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181in orig.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, in original sau copie legalizata.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru distribuitor si producator certificat ISO 9001 sau echivalent(valabil la data deschiderii in copie conforma cu originalul;Certificat ISO 13485 sau echivalent pentru produs (valabil la data deschiderii)in copie conforma cu originalul;Marca CE pentru fabricarea produselor (valabil la data deschiderii)in copie conforma cu originalul.In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat. Se va compl conf fisei date si formular anexate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Fisa de informatii generale (Formular C)
*Bilantul contabil la data de 30.06.2009 in copie vizat si inregistrat de organele competente.
In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecareasociat.
Se va compl conf fisei date si formular anexate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz de livr de la produc emisa pt Spit Cl de Urg Sf. Pantelimon, Buc in care sa se evidentieze detaliat produsele pentru care a fost emisa autoriz in orig, in traducere in lb rom;Declar privlista princip livr simil in ultimii 3 ani -(min 1 contr de livr simil);Declar pe proprie raspund ca produs se pot livra in max. 48 de ore de la comand ferma a benefic. In caz contrar autoritat contrac va aplica preved art. 204 din OUG 34/2006.Declar privind asig mijl tehn necesare pt indeplin contract;Min o recomand din partea altor unitati care au utiliz prod conform obiect prezentei proced de achiz in orig sau copie conf cu orig;Aviz de function si anexa in care sa fie mentionat producat elib de MS valab la data deschiderii ofertin copie semnata si stampil;Descrieri, fise tehnice (de la produc, nu de la distrib), cataloage cu foto color a carei autenticitate sa poata fi demonstr daca se solicita acest lucru.Ofertant sau reprezentant ofertant treb sa aiba in Romania service autoriz, sens in care va prezenta: Indicarea societatii prestat de serv cu datele de identificare;Autoriz de function pt service eliberat de Ministerul Sanatatii Publice din Romania(in care sa se mention ca poate desfas activ de service si reparatii ale echipament furnizvalabil la data deschiderii).Ofertantul are oblig de a prezenta o declaratie din care sa rezulte numarul de specialisti, numarul de echipe de interventie, ateliere de reparatii si dotarea cu aparatura de masura si control a unitatii care va presta activitatea de service si ca poate furniza piese originale).Ofertantii au oblig de a asig gratuit, pe perioada garantiei tehnice, scolarizarea personalului medical si tehnic al beneficiarului conform precizarilor din specificatiile tehnice solicitate. In sensul celor solicitate, ofertantul are obligatia de a prezenta declar in original a acesteia potrivit careia se va mentiona indeplinirea conditiilor mentionate.
Declar de conform in original sau copie legaliz eliberata de producatorul aparaturii medicale ofertate, in conforme cu preved HG nr. 911/2005.Se va compl conf fisei date si formular anexate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - etaj 6 - amfiteatrul
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021.332.35.64, Fax: 021.332.35.64
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf Pantelimon Bucuresti - Of juridic
Adresa postala: Sos Pantelimon nr.340-342 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021.255.40.90, Fax: 021.255.40.25, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer