Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente medicale pentru obiectivul de investitii ?Construire Spitalul Municipal Bacau?


Anunt de participare numarul 135398/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +040 234581849/+040 723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +040 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anuntul de participare - Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti, sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +040 213032997, Email: [email protected], Fax: +040 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anuntul de participare-Participare, Localitatea: Bucuresti, sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +040 213032997, Email: [email protected], Fax: +040 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente medicale pentru obiectivul de investitii ?Construire Spitalul Municipal Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de echipamente medicale aferente obiectivului Spitalul Municipal Bacau si prestarea serviciilor de instalare, testare si punere in functiune, asigurare service si asistenta tehnicain perioada de garantie de min. 24 de luni de la punerea in functiune, asigurareinstruire pe cheltuiala proprie a categoriilor de personal tehnic si medical, pentru echipamentul medical furnizat, conformcerintelordincaietul de sarcini, CODURI CPV: 33110000-4?echipamente de imagistica de uz medical, dentar, veterinar; 33170000-2 ?anestezie si reanimare; 33192150-8 ? paturi speciale pentru terapie; 33157000-5 ? oxigenoterapie si asistenta respiratorie; 51400000-6 ?servicii de instalare de echipament medical si chirurgical; 50421000-2-servicii de reparare si intretinere echipament medical; 80570000-0 ?servicii de perfectionare personala,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
33157000-5-Oxigenoterapie si asistenta respiratorie (Rev.2)
33170000-2-Anestezie si reanimare (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51400000-6-Servicii de instalare de echipament medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de echipamente medicale constand din: angiograf; pandant cu doua brate pentru anestezie si chirurgie; pompe perfuzie volumetrica; seringa automata (infuzomat); ventilator de lunga durata; aparat anestezie; masa operatie cu accesorii neurologie; masa operatie cu accesorii ortopedie; electrocauter cu sursa bipolara; ventilator adulti; ventilator transport adulti; consola distributie gaze si prize electrice; priza oxigen aplicata pe perete; coloana verticala gaze medicale cu accesorii, dubla; coloana verticala gaze medicale cu accesorii, simpla; canapea electrica de examinare; pat electric pentru terapie intensiva pacienti critici; pat electric reanimare; ecograf investigatii cardiace avansate; ecograf pentru urgente si terapie inensiva; ecograf mobil, inclusiv prestarea serviciilor de instalare, service siasistenta tehnica in perioada de garantie de 24 de luni de la instalare si instruirea personalului tehnic si medical, caracteristici si cantitati conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 596, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 180.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile).GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modeluldin sectiuneaFORMULARE, in cazul constituiriiprin ordin de plata, banii se vor vira incontul Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006XXX00 0234 .Dovada constituirii GP va fipostata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr. 6. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse ca inacceptabile.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, actualizata , i se va retinesuma de 8519 lei.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie este de10 %din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 69ยน, 180 si art.181 din OUG 34/2006 actualizata.Formularele A si Bse vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Cerinta nr. 1
Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular A , sau certificat echivalent.Cerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.
Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completareaformularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataaimpozitelor si taxelor locale.
Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;
Cerinta nr. 3
Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri:
1. Dragos Luchian - Viceprimar
2. Leonard Padureanu ? Administrator public
3. Clementina Vinerica ? Director economic
4. Cristina Buzdugan ?Director tehnic
5. Corina Neaga ?Sef Serviciul Achizitii
6. Corneliu Gavrilescu ? Sef - Serviciul Juridic
7. Camelia Iordan- Consilier ? Serviciul Tehnic Investitii
8. Ioana Matei ? Consilier ? Serviciul Achizitii
Modalitatea de indeplinire-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completareaformularului 12Dsi- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completareaformularului 12C
NOTA: Formularele 12C si 12Dse vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului, conform art. 69^1 dinOUG 34/2006, actualiazata.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ?formularul G
ofertantii straini vor prezenta documente echivalente, eliberate de autoritatile competente, similare celor romane, din tara in careofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata.1) Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
2)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatulpoate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociaticare vor fi implicati in realizarea contractului.
Cerinta nr. 1
Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Modalitatea de indeplinireCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiecctul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana ? traducere autorizata.
Cerinta nr. 2
Avizarea de functionare ca unitate tehnico-medicala In conformitate cu prevederile Legii 176/2000, actualizata si a Ordinului nr. 1636/2004, actualizat,
pentru una din activitatile, dupa caz:
-fabricare dispositive medicale, sau
-import, depozitare si comercializare, sau-reparare, verificare si punere in functiune;
Pentru activitatea de import, depozitare si comercializare, avizul trebuie sa includa cel putincategoriile de dispositive medicale supuse achizitiei, respectiv din categoriile 2, 5, 9 si 12 ? Anexa 2 , Ordinul 1636/2004.
Avizul de functionare trebuie emis pe numele operatorului economic ofertant.
Modalitatea de indeplinireAviz de functionareemis de Ministerul Sanatatii in bazaLegii 176/2000, actualizata si a Ordinului nr. 1636/2004, actualizat, privind dispozitivele medicale, cu modificarile ulterioare, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala
(copie ?conform cu originalul?)Persoane juridice straine: Aviz de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului in copie ?conform cu originalul?.
NOTA : Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta nr.2 se considera indeplinita daca toti asociatii, respectiv subcontractantul, daca este cazul -detin avizul pentru activitatea sau categoriile de dispozitive medicale pentru care sunt nominalizati, si cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este emis avizulrespectiv.
Tertul nu poate sustine prin prezentareaunui astfel de aviz, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transmisibila.
In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Valoareamediei cifrei de afaceri globale, a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei anisa fie de cel putin 9.500.000 lei, sau echivalent .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta generala si specifica:
- Principalelelivrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.-Cel putin un contract/extrase relevante din contract, insotit deproces verbal de receptie sirecomandare, prin care saconfireme furnizarea de echipamentemedicale .
2
Inf. ref. la pers./org. tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajam. de part. a fost obtinut de of., pt. prestarea serviciilor: - Instalarea, testarea si PIF- Instruirea pers.tehnic si medical.- Service-ul in perioada de garantie, constand din:
- O decl.de diponibilitate cu privire la pers./ag. ec. ce vor realiza activit. mentionate anterior
- O decl. prin care se angajeazaca va prez. pana la livrarea fiecarui prod., numele ag. ec.acreditat/i de firmele prod., certificarea de la prod., acordul de preluare a activit. de PIF si/sau service si Avizul de functionare al acestuia pentru activitatea de service/PIF, emis de MS, conform Ord. 1636/2004, de asemenea, AUTORIZATIE DE MANIPULARE, emisa de CNCAN pt. Ap. cu raze X, pt. firma care asigura service-ul in perioada de garantie si post-garantie pentru prod. ofertat.
- O decl. care sa ateste instruirea pers. implicat in prest serviciilor de mai susconf. cerintelor prod.si regl. legale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiului Bacau
Adresa postala: str. Marasestinr.6, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www. primariabacau.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer