Licitatie Publica - Echipamente medicale Pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea ambulatoriul Corp F ? Hidroterapie al spitalului Clinic de Recuperare, Cluj - Napoca?
Anunt de participare numarul 102487/18.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel. 0264503300, In atentia: Mariana Ratiu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente medicale Pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea ambulatoriul Corp F ? Hidroterapie al spitalului Clinic de Recuperare, Cluj - Napoca?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furnizarea se va face la beneficiarul Spitalul Clinic de Recuperare Cluj Napoca.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente medicale, conform cerintelor caietului de sarcini, pentru dotarea Spitalului de Recuperare Cluj ?Napoca. Furnizarea va include transportul la beneficiar, montarea/instalarea si punerea in functiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente medicale, conform cerintelor caietului de sarcini, pentru dotarea Spitalului de Recuperare Cluj ?Napoca;Lotul 1 sauna lambrisata 1 buc.;Lot 3 bazin trefla echipat cu instala?ie de reciclare , incalzire si improspatare apa 4 buc.;Lot 5 masa de hidromasaj 1 buc.;Lot 6 cada de baie cu hidromasaj 2 bucati .
Valoarea estimata fara TVA: 251, 889RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului 5 %din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR Axa prioritara 3 3.1.Finantarea prin POR : FEDR 85, 0%, bugetul central de stat 13%, buget propriu 2%. Costurile neeligibile vor fi acoperite de catre Autoritatea Contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului ;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;Cerinta obligatorie: Ofertantii au obligatia de a prezentaIn conformitate cu prevederile Legii 176/200 , HG 911/2005 si OMS nr. 92/2007 avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii ,
Aparatura medicala trebuie sa detina marcaj European de conformitate CE si sa fie insotite de declaratie de conformitate CE si ISO.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada cu recomandari sau contracte, ca a incheiatun contract cu obiectul similar cu obiectivul prezentei procedurisi cu o valoare de 50% din valoarea loturilor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9563/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 11:00
Locul: sediul Consiliul Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Regional Axa prioritara 3 Domeniul de interventie 3.1.Finantarea prin POR : Fondul European De Dezvoltare Regionala85, 0%, bugetul central de stat 13%, buget propriu 2%. Costurile neeligibile vor fi acoperite de catre Autoritatea Contractanta
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264/434057, Fax: 0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj- Serviciul Juridic
Adresa postala: b-dul 21 Decembrie 1989 nr 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel. 0264-503360, Email: [email protected], Fax: 0264-503360, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 13:14