Licitatie Publica - ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU TERAPIE INTENSIVA CORONARIANA SI CARDIOLOGIE
Anunt de participare numarul 139097/25.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10-12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Tutu, Tel. +40 0213343054, Email: [email protected], Fax: +40 0213343054, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU TERAPIE INTENSIVA CORONARIANA SI CARDIOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR ARSENI SOS BERCENI NR 10-12 SECTOR 4 BUURESTI
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 165, 237.62 si 8, 305, 743.08RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare; Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 6593883.92 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale pentru terapie intensiva coronariana si cardiologie, ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU TERAPIE INTENSIVA CORONARIANA SI CARDIOLOGIE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50422000-9-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ECHIPAMENTE MEDICALE PENTRU TERAPIE INTENSIVA CORONARIANA SI CARDIOLOGIE CONFORM CAIET DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 165, 237.62 si 8, 305, 743.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din val maxim estimata=83057.40 leiValabilitate a garantiei de participare este de 90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul nr.21;2. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871;3. A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.;4. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.86, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei-90 de zile.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent , prin una din urmatoarele modalitati, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006:1.Scrisoare de buna executie in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ?formularul nr.222. Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 49438713. A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4. Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare5. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a deschide un cont la Trezorerie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 23.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3. TOATE Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt Dr Anca Buliman- Manager, Ec. Rosoi Marian- Director Financiar contabil, Ing Roxana Nicolescu-Sef Serviciu Achizitii Publice, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010? Formular nr.45.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 56.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatiiformalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau oparatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate si/sau o declaratie prin care producatorul echipamentelor confirma ca operatorul economic are capacitatea sa execute aceste activitati ? original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii . Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
NOTA! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere.Daca operatorul economic prezinta o decl. de incadrare in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garan?ia pentru participare si de garan?ia de buna execu?ie.Ca o asociere sa beneficieze de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004, tb ca acea asociere sa fie alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.;Informatii privind asocierea-Op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prezenta acord de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;nominalizarea liderului asociatiei;comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;platile se vor face catre liderul asociatiei;partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;In cazul asocierii indeplinirea cerintelor solicitate la: punctele III.2.1.a) si III.2.1.b) si III 2.3 b) din Fisa de date sunt obligatorii pentru toti membrii asocierii, punctele III.2.2) si III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Informatii privind subcontractarea: Se va prezenta: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 13 - original si Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Anexa la Formularul 13 ? original.Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, Acordul de subcontractare intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea datelor de recunoastere si a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69¹ - Formular 3 + Declaratie de participant la procedura.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011, SI, dupa caz, Angajamentul ferm privind sustinerea financiara a ofertantului ? Formular 7, Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, Formular 14 si Formular 15;
Autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN (unde este cazul), autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN. (unde este cazul)- copii stampilate conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, 2009, 2010 si 20111.Informatii generale ? Formular nr. 6
2.Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertei)prin prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim: 6, 500, 000.00 RON1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 8 - original
2. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar - Formular nr. 9 - original
3. Recomandari /documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in Fisele de experienta similara ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii referitoare la capacitatea tehnica de indeplinire a contractuluiDeclaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ? Formular nr. 10 original
1. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinireacontractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie pentru fiecare dintre echipamentele ofertate ? Formular nr. 112. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului - Formular nr. 123. Se vor prezenta de catre ofertant documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/punere in functiune/instruire/etc.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale.Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardulISO13485 sau echivalent,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde a licitatiei: 1; Durata unei runde: 24 de ore. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei: valoare maxima totala fara TVA/acord-cadru
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR-ARSENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI LEGALI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul depunerii unor oferte in care nu sunt cuprinse in totalitate TOATE CELE 35 de produse , oferta va fi respinsa ca neconforma.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC DE URGENTA BAGDASAR-ARSENI
Adresa postala: SOS. BERCENI , NR.10-12 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041915, Romania, Tel. +40 0213343054, Fax: +40 0213343054
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2012 10:33