Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente medicale si de laborator, mobilier medical si de laborator, alte dotari de uz gospodaresc


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
784.570 RON

Castigatorul Licitatiei: KARL STORZ ENDOSCOPIA ROMANIA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 146357/07.12.2013
Informatii anunt de participare asociat 142531
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel. +40 264595271, Email: [email protected], Fax: +40 264595271, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Echipamente medicale si de laborator, mobilier medical si de laborator, alte dotari de uz gospodaresc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca, Str. Clinicilor nr. 3-5
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente medicale si de laborator, mobilier medical si de laborator, alte dotari de uz gospodaresc: CENTRUL DE STUDII AVANSATE, FUNDAMENTALE SI CLINICO-IMAGISTICE, PENTRU CORELAREA PE TERMEN LUNG A PARAMETRILOR DE DEZVOLTARE INTRAUTERINA CU STSTUSUL NEURO-PSIHO-MOTOR, PE PARCURSUL DEZVOLTARII PANA LA VARSTA ADULTA
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33168100-6-Endoscoape (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
38434000-6-Analizoare (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
784, 570RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S175-301912din10.09.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 16323/2 Denumirea: Endoscop/Artroscop
V.1) Data atribuirii contractului 06.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
KARL STORZ ENDOSCOPIA ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: Str.Prof.Dr.Anton Colorian, Nr.74, Sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010073, Romania, Tel. +40 34250800, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 314250801, Adresa internet (URL): www.karlstorz.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 155750.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 155000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 5
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 16324/3 Denumirea: Analizoare - sistem de analiza a microproblemelor
V.1) Data atribuirii contractului 06.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DIAMEDIX IMPEX S.A.
Adresa postala: Intrarea Sectorului nr. 20 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012902, Romania, Tel. 021/6688866, Email: [email protected], Fax: 021/6688867, Adresa internet (URL): www.diamedix.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 240000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 240000.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 5
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 16325/4 Denumirea: Mobilier medical
V.1) Data atribuirii contractului 06.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEHNOPLUS MEDICAL S.R.L.
Adresa postala: Str. Odobesti nr.1, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032151, Romania, Tel. +40 213485282, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213485343, Adresa internet (URL): www.tehnoplus.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 391537.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 389570.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 5
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de finantare Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa II, Operatiunea: 2.2.1
VI.2) Alte informatii
In cazul depunerii de oferte financiare cu acelasi pret, in vederea departajarii, se va solicita si depune prin intermediul SEAP o noua oferta financiara ofertantilor cu preturi egale. Pentru lotul ofertat se va depune oferta pentru toate produsele din lot, in caz contrar ofertele partiale vor fi respinse.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj-Sectia Comerciala
Adresa postala: Str.Dorobantilor, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400177, Romania, Tel. +40 0264596110, Email: [email protected], Fax: +40 0264596110
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Clinicilor nr. 3-5, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Tel. +40 264595271, Email: [email protected], Fax: +40 294595271
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer