Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente, mijloace de transport specifice pentru proiectul " Infiintare statie compost din deseuri biodegradabile "


Anunt de participare numarul 75908/22.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALTA DOAMNEI (PRIMARIA)
Adresa postala: Loc. Balta Doamnei, Localitatea: Balta Doamnei, Cod postal: 107040, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul licitatii, Tel.0244.469311, In atentia: Violeta Campeanu, Email: [email protected], Fax: 0244.469311, Adresa internet (URL): www.baltadoamnei.europrahova.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente, mijloace de transport specifice pentru proiectul " Infiintare statie compost din deseuri biodegradabile "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Balta Doamnei - Primaria Balta Doamnei, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente, mijloace de transport specifice pentru proiectul " Infiintarea unei statii decompost din deseuri biodegradabile in Comuna Balta Doamnei"
Loturi:
Lotul 1: Incarcator frontal pentru compost inclusiv cupa resturi vegetale - 1 buc.
Lotul 2: Autogunoiera speciala pentru material biodegradabil - 1 buc.
Lotul 3: Container biodegradabil 240 l- 120 buc.siContainer autocompactor resturi necompostabile - 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43250000-0 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.2)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Incarcator frontal pentru compost inclusiv cupa resturi vegetale - 1 buc. - valoarea etimata: 37000 euro
Lotul 2: Autogunoiera speciala pentru material biodegradabil - 1 buc.- valoarea etimata: 85000 euro
Lotul 3: Container biodegradabil 240 l- 120 buc. - valoarea etimata: 4800 euro siContainer autocompactor resturi necompostabile - 1 buc.- valoarea etimata: 12500 euro
Valoarea estimata fara TVA: 139, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 6000 lei-pt. toate loturile sau 1500 lei-lot 1; 3500 lei-lot 2; 1000 lei-lot 3Garantie buna executie: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Consilul Judetean Prahova + Buget local - 31, 62 %Fonduri PHARE 2006 - 68, 38 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate; declaratie privind neincadrarea la prev. art 181; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificatele privind plata impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local; certificat de inregistrare firma; certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; bilantul contabil pe ultimii doi ani 2007-2008 cu viza DGFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afceri pe ultimii trei ani ( 2006, 2007, 20008) -75.000 euro pentru lotul 1; 170.000 euro -pentru lotul 2;35.000 euro - pentru lotul 3;sau variante
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari in ultimiitrei ani; declaratie privin utilajele, instalatiile si echipamentele din dotare;declaratie privind personalul angajat;fisa de experienta similara;recomandare beneficiar;
Declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu standardele EN 840:2004 aplicabile echipamentelor ofertate sau un certificat de conformare in acest sens;
Declaratie privind capacitatea tehnica de a organiza transportul si livrarea la locul indicat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta minim un contract de furnizare in valoare de minim: 10.000 euro(echivalarea din lei in euro va fi cea din data incheierii contractului)- pentru lotul 1;25.000 euro(echivalarea din lei in euro va fi cea din data incheierii contractului)- pentru lotul 2;5.000 euro(echivalarea din lei in euro va fi cea din data incheierii contractului)- pentru lotul 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 10:30
Locul: Primaria Balta Doamnei, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Consilul Judetean Prahova + Buget local - 31, 62 %Fonduri PHARE 2006 - 68, 38 %
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Balta Doamnei ( Primaria comunei Balta Doamnei )
Adresa postala: Comuna Balta Doamnei, Localitatea: Balta Doamnei, Cod postal: 107040, Romania, Tel.0244/469311, Email: [email protected], Fax: 0244/469311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2009 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer