Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente mobile pentru scanarea mijloacelor de transport si a containerelor- livrare/instalare/punere in functiune, precum si instruirea a 12 persoane ale autoritatii contractante


Anunt de participare numarul 133929/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Moraru, Tel. +40 213102778, In atentia: Alexandru Nastase - Sef Serviciu DAAS, Email: [email protected], Fax: +40 213102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente mobile pentru scanarea mijloacelor de transport si a containerelor- livrare/instalare/punere in functiune, precum si instruirea a 12 persoane ale autoritatii contractante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Birourile vamale din teritoriu ?DJAOV Galati ( Galati - Port), Constanta Sud Agigea, DJAOV Constanta (fost Constanta ? Port).
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de Echipamente mobile pentru scanarea mijloacelor de transport si a containerelor- livrare/instalare/punere in functiune, precum si instruirea a 12 persoane ale autoritatii contractante = 3 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 bucati Echipamente mobile pentru scanarea mijloacelor de transport si a containerelor- livrare/instalare/punere in functiune, precum si instruirea a 12 persoane ale autoritatii contractante
Valoarea estimata fara TVA: 24, 314, 517RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de _365.000_ lei .Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile).Modul de constituire: a) instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b) virament bancar in contul autoritatii contractante (RO36TREZ7005005XXX000195, deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4192650) prin ordin de plata confirmat de catre banca pana la deschiderea ofertelor;c) numerar depus la casieria autoritatii contractante, caz in care ofertantul va inainta o solicitare in acest sens (de Luni ? Joi, intre orele 13, 00 ? 15, 00, Vineri: intre orele 12, 00 -13, 00).Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor.In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 2781in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului9.992 lei (art. 2781 , alin. (1), litera ?c?).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractuluifara TVA (2, 5% in cazul IMM- urilor).Modul de constituire: prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 1 din Sectiunea Formulare, in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul 2 din Sectiunea Formulare, in original;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 3 din Sectiunea Formulare, in original;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul 4 din Sectiunea Formulare, in original; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Viorel Comanita ? Vicepresedinte, conf. art. 5, alin. (1) si alin. (2)/H.G. 110/2009, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 83, alin. (2)/H.G. 925/2006 si Ioan Dumitru Bota ? Director directia economica, in eventualitatea aplicarii art. 6 alin. (1)/H.G. 110/2009.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 5 din Sectiunea Formulare, in original;
- Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Informatii privind persoane juridice/fizice romane
- Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor).- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.- Acest certificat va fi prezentat in original, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.- Daca este cazul se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor.- Autorizatie de securitate radiologica de produs emisa de C.N.C.A.N. sau de organisme similare din U.E. care respecta tratatul Euratom pentruprodusul ofertat;
- Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear ? manipulare emisa de C.N.C.A.N. sau echivalent emisa de organisme similare din U.E. care respecta tratatul Euratom pentru produsul ofertat.Informatii privind persoane juridice /fizice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul -cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal si stampilat-, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala- MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA al exercitiului financiar pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv minim: 24.314.516 lei fara TVA.Demonstrarea situatiei economico ? financiara se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante conform art. 185, alin. 1, litera ?c? din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
Cifra de afaceri globala a operatorilor economici incadrati conform legiiin categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa - Legea nr.346/2004, art. 16, alin. (2).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv Lista princip livr de prod. in ultimii 3 ani + prez de copii de pe parti relev de pe cel putin un contr de furniz de prod simil in val de cel putin 24.314.516lei fara TVA (incl niv min impus)/PVR -Form 7 din Sect Formulare - Decl priv lista princip livr de prod in ultimii 3 ani, datat, semnat reprez legal si stampilat, in orig (val poate fi realiz prin insum val mai multor contr).
Decl care cont inform priv utilajele, instal, echipam tehn de care dispune op ec ptr indepl coresp a contr - Form 8 din Sect Formulare, datat, semnatreprez legal si stampilat, in original.Doc priv studiile, pregat prof si calif pers respons ptr indepl contr: a) 1 depart de dezv aplicatii software (min 3 pers);b) 1 depart de service - manip (min 5 pers), posesori permis de exercitare, min niv I/IIC.N.C.A.N. sau autorit simil din UE care respecta Tratat Euratom c) min 2 pct lucru service, 1 Buc.+ 1 tara, CV pers.Decl.subcontr-Form 9 Sect Form, datat, semnat reprez legal, stampilat, orig.
Certificat ISO 9001/2008 sau alte documente echivalente prin care se dovedesc prevederile standardului ISO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretulEventuale limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit: Nu exisa limite. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate, numarul participantilor, clasament. Ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1zi. In ziua in care doi sau mai multi ofertanti admisibili au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, sala sedinte, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro2. Operatorul economic declarat castigator este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente livrarilor efectuate in cadrul contractului.3.In baza prevederilor art. 94 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la obligatia autoritatii contractante de a verifica, inainte de incheierea contractului, respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice, se stipuleaza urmatoarele: - in situatia in care, inainte de incheierea contractului, sursa de finantare a contractului nu este alocata si aprobata de ordonatorul principal de credite, procedura de achizitie se anuleaza in baza urmatoarelor prevederi legale: art. 94 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu prevederile art. 14, alin. 3 din Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor - Directia Juridica
Adresa postala: Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel. +40 213155858, Fax: +40 213158251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer