Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente, mobilier, vesela si accesorii pentru obiectivul ?Reabilitare si Modernizare Campus studentesc Tudor Vladimirescu?


Anunt de participare numarul 102246/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  DSS camin T18 parter, Tel. 0232-271288interior2420, In atentia:  Ing. Gheorghe Gheorghita, Email:  [email protected], Fax:  0232-271288, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat subordonate Ministerului Eductiei, Cercetarii si inovarii
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente, mobilier, vesela si accesorii pentru obiectivul ?Reabilitare si Modernizare Campus studentesc Tudor Vladimirescu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Campus Studentesc Tudor Vladimirescu din Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente, mobilier, vesela si accesorii pentru obiectivul ?Reabilitare si Modernizare Campus studentesc Tudor Vladimirescu?, pentru linia de autoservire si pentru prepararea hranei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39312200-4 - Echipament de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Catitatile sunt precizate conform Caietului De Sarcini:
? Echipamente, mobilier, vesela si accesorii pentru obiectivul ?Reabilitare si Modernizare Campus studentesc Tudor Vladimirescu?, pentru linia de autoservire si pentru prepararea hranei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 178, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 14000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu lider
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia de eligibilitate ? Formularul 12A.2. Declaratie privind neincadrarea in prevevederile art. 181 din ordonanta ? Formularul 12B.3. a)Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice .4. Copie legalizata dupa Certificatul de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului, si anexa la certificatul de inregistrare, daca este cazul.5 Certificat constatator privind inmatricularea emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani- Fomularul 72. Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 5 (cinci) ani privind furnizarea si montarea de Echipamente tehnologice, utilaje, mobilier, vesela si accesorii de bucatariei2.Resurse Umane: a. Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului - formular F 12I- Sectiunea IVb. Lista personalului responsabil ?cheie?, care va fi angajat in cadrul contractului. 3.Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau altcertificatechivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Indeplinirea in ultimii 5ani, a unor contracte, ce au avut ca obiect furnizareade echipamente speciale, utilaje de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic cu o valoare cumulativa de 200 000 euro fara TVA (maxim 5 contracte2.Persoana specializata in coordonarea si operarea unitatilor de alimentatie publica si peersonal specializat instalare si service echipamente.3.certificare ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 2 runde succesive, respectiv in data de 17-18.08.2010 si 19-20.08.2010 fisa de date cap.IV.2)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3503/263/14.6.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S209-1010636din14.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 10:00
Locul: Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Imobil T, etaj 1 , SALA SENAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi ?Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr 25, Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Fax:  0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Imobil T, jurist Mirela Troia, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 0232278683 int 2534, Fax:  0232278688
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer