Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente, mobilier, vesela si accesorii pentru obiectivul Reabilitare si Modernizare Campus studentesc Tudor Vladimirescu


Anunt de participare numarul 93017/13.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Imobil T, Tel.0232216853, In atentia: RADU MARIAN BURAC, Email: [email protected], Fax: 0232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, www.tuiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI - REGISTRATURA
Adresa postala: Bd-ul Dimitrie Mangeron nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Imobil T parter, OP. 10 - C.P. 2000, Tel.0232278683 int 2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de invatamant aflata in subordinea Ministerului Educatiei si Invatamantului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente, mobilier, vesela si accesorii pentru obiectivul Reabilitare si Modernizare Campus studentesc Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Destinatia finala a produselor, destinatie fata de care se vor raporta preturile din propunerea financiara a ofertantilor,
este: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi din Iasi, Campus studentesc Tudor Vladimirescu, Directia Servicii Studentesti, B-dul Dimitrie Mangeron nr. 67.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilaje, echipamente tehnologice, mobilier, vesela si accesorii pentru functionalizare cantina atit pentru linia de autoservire cat si pentru prepararea hranei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39312200-4 - Echipament de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 1, 178, 990.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare max. 2% din valoare contract - 14000 lei; Garantie de buna executie , la incheierea contractului , 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri structurale2. Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta pe propria raspundere.Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil in ziua deschiderii ofertei.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, valabil in ziua deschiderii ofertei.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul in care ofertantul este o asociere, Declaratia va fi semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider.Copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, care contine codul unic de inregistrare si anexa acestuia din care trebuie sa rezulte ca ofertantul poate desfasura activitati similare cu cele solicitate pentru indeplinirea contractului.Original sau copie legalizata a Certificatului constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente. - Fomularul 7 - Sectiunea IVCerinte minime obligatorii: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin2.200.000 lei.Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani fiscali, vizate si inregistrate de organele competente in copie legalizata.In original Scrisoare de Bonitate Bancara sau Raport de Audit realizat de un auditor membru activ in Camera Auditorilor Financiari din Romania (se va prezenta in acest caz copie dupa carnetul de membru vizat pentru anul 2009), din care sa rezulte ca ofertantul, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 are:
3.1. Rata de lichiditatea rapida, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): minim 80%;
3.2. Rentabilitatea economica a activelor, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): minim 25%;
3.3. Rata profitului net, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau doc. echiv. acestora si a cond specialeCerinte minime obligatorii: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin2.200.000 lei.3.1. Rata de lichiditatea rapida, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): minim 80%;3.2. Rentabilitatea economica a activelor, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): minim 25%;3.3. Rata profitului net, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani - Formularul 12E - Sectiunea IVIndeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin1 (unu) contract, ce a avut ca obiect furnizareade echipamente speciale, utilaje de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic cu o valoare de 250 000 euro fara TVA.a) efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului inultimii 3 anisi acele resurse propusea fi angajate in cadrul contractului. - Fomularul 12I - Sectiunea IV
b) Lista personalului responsabil cheie, care va fi angajat in cadrul contractului, pregatirea profesionala si experienta.Cerinte minime obligatorii: Persoana specializata in coordonarea si operarea unitatilor de alimentatie publica, Inginer energetician. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- Formularul 12H-Sectiunea IV.Cerinte minime obligatorii: 3.1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa cel putin :1 mijloc de transport auto pentru marfa = 3, 5 to
3.2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are la dispozitia sa cel putin: 1 spatiu de depozitare (depozit central) inchis, ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat OHSAS 18001 sau echivalent, certificat SA 8000:2008 sau echivalent. Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si obligatiile legate de sanatatea si securitatea in munca. Prezentarea de informatii privind proportia in care contractul de produse urmeaza sa fieindeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. - Formularul 12G - Sectiunea IV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau doc. echiv. acestora si a cond specialeIndeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin1 (unu) contract, ce a avut ca obiect furnizareade echipamente speciale, utilaje de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic cu o valoare de 250 000 euro fara TVA.Cerinte minime obligatorii: Persoana specializata in coordonarea si operarea unitatilor de alimentatie publica, Inginer energetician3.1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa cel putin :1 mijloc de transport auto pentru marfa = 3, 5 to3.2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are la dispozitia sa cel putin: 1 spatiu de depozitare (depozit central) inchis
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 2 runde succesive, respectiv in data de 22.03.2010 si 24.03.2010.Informatii suplimentare: Conform Documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
229
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 10:00
Locul: Sala Senatului Univ. TehniceGh.Asachi din Iasi, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.67, Imobil T et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant al Ministerul Economiei si Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2010 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer