Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru ?Extindere si modernizare sistem de supraveghere video cu dispecerat, pe linia sigurantei publice si prevenirea criminalitatii la nivelul Municipiului Rm. Valcea?;


Anunt de participare numarul 109034/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIU MIFTODE, SAIA ELENA , DORINA MANOLE, Tel. 0250731016 int.130, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru?Extindere si modernizare sistem de supraveghere video cu dispecerat, pe linia sigurantei publice si prevenirea criminalitatii la nivelul Municipiului Rm. Valcea?;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL RM VALCEA STRADA GENERAL PRAPORGESCU NR 14
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE ECHIPAMENTE PT EXTINDERE SI MODERNIZARE SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO CU DISPECERAT CF LISTEI DE CANTITATI SI FISELOR TEHNICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO IN MUNICIPIUL RM VALCEA CONFORM LISTEI DE CANTITATI SI FISELOR TEHNICE ANEXATE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 544, 338RON
II.2.2) Optiuni
Da
MAJORAREA IN FUNCTIE DE NECESITATI IN LIMITELE LEGII-OUG34/2006 ARTICOLUL122 LITERA e
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE -30886.76 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE -10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL-2%, BUGET FEDER-98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE CONF ART 44SI ART 45 DIN OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea III
Formularul 2 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea III
Certificat de atestare fiscala. Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, in anul 2010,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 3 ? Informatii generale din Sectiunea III
Fiecare subcontractant declarat va completa cu propriile date Formularul 3 ? Informatii generale din Sectiunea III, doar rubricile 1-8.
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifrea medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani3.088.660leiSe vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati. Se completeaza Formularul 3 ? Informatii generale din Sectiunea IIIOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu). Pentru contractele finalizate in anul in curs conversia in Euro, se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare la licitatie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 5 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din Sectiunea III.va fi insotit de un Tabel (se va completa Formularul 5.A ? din Sectiunea III) care va contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul produselor;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Pentru fiecare contract mentionat in Tabelul anexat Formularului 5, vor fi atasate documente suport care sa confirme datele cuprinse in Tabel, dupa cum urmeaza:
- copia contractului;
- copia procesului - verbal de receptie;
- Recomandare/certificare/document emis sau contrasemnat de beneficiarul contractului respectiv, in original sau in copie legalizata.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Formularul nr. 4 din Sectiunea III - Lista cu subcontractantii, specializarea acestora si partea din contract ce urmeaza a fi subcontractata.
Prezentarea unor certificate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se certifica faptul ca ofertantul si/sau producatorul are implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2000 sau echivalent.
Certificatul mentionat poate fi prezentat in oricare din urmatoarele forme :
- original, sau;
- copie legalizata notarial.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie : cel putin un contract sau mai multede furnizare echipamente a caror valoare cumulata sa fiein valoare detotala de 700000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
DURATA DE LIVRARE
20%
Descriere: ZILE
3.
Perioada de asistenta tehnica asiguratasi training
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 13:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RM VALCEA STRADA GENERAL PRAPORGESCU NR 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE IN SCRIS DE CATRE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMOPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa Prioritara 1 ?Sprijinirea durabilea oraselorpoli de dezvoltare urbana a oraselorpoli urbani de crestereDomeniu major deinterventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbanaSubdomeniu ?poli de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala:  STRADA VICTORIEI NR 22, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248624940, Fax:  0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL LOCAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STRAVOPOLEUS NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTECIOS PRIMARIA MUNICIPIULUI RM VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL MPRAPORGESCU NR 14, Localitatea:  RM VALCEA, Cod postal:  0240595, Romania, Tel. 0250731016, Fax:  0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer