Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru cantina


Anunt de participare numarul 30843/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 260400, Email: [email protected], Fax: +4 0232 260400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cuptor gastronomic, masa de lucru, masina de spalat vase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29531200-2 - Utilaje de prelucrare a cerealelor sau a legumelor uscate (Rev.1)
29241000-0-Aparate de distilare, de filtrare sau de redresare (Rev.1)
29242000-7-Masini de curatare a sticlelor, de ambalare, de cantarire si de pulverizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
95 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 325, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1500 ron. Garantie de buna executie: 3% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii. Platile se vor realiza prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Solvabilitate patrimoniala
Obligatii contractualein desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competenteDeclaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 1 000 000 ronValoare minima: 20%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Lista principalelor livrari in ultimii 2 ani
Fisa privind experienta similara
Declaratie privind mijloacele tehniceDeclaratie privind personalul de care dispune pentru executia contractului
Autorizarea pentru livrarea produselor
Alte autorizari si documente specifice domeniului de activitate
Recomandari din partea altor beneficiariLista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea unui formular cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, cantitatiDeclaratie privind mijloacele tehniceDeclaratie privind personalul de care dispune pentru executia contractuluiCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselorMostre, descrieri, fotografii a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucruExperienta similara concretizataprin indeplinirea unui numar de 7 contracte similarePrezentarea de CV-uri pentru personalul ce va fi implicat in desfasurarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
termenu de livrare
9%
Descriere:
3.
caracteristici tehnico functionale
35%
Descriere:
4.
disponibilitatea de a asigura service si asistenta tehnica
3%
Descriere:
5.
angajamente pentru livrarea de piese de schimb pe termen lung
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 10:00
Locul: Birou Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104642, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu nr. 25 bis, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Aprovizionare
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel.0232 260400, Email: [email protected], Fax: 0232 260400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer