Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina, loturile 4,5,6,8,9,


Anunt de participare numarul 134245/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gerard Oanca, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina, loturile 4, 5, 6, 8, 9,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Toamnei, nr.6, Slatina, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina, loturile 4, 5, 6, 8, 9, neatribuite in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 10.08.2011 ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
22120000-7-Publicatii (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
39220000-0-Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 4: Echipamente medicale- Negatoscop de masa - 1 buc- Ciocan reflexe - 1 buc- Tensiometru mecanic standard - 1 buc- Atele Kramer - 2 buc- Aparat aerosoli cu ultrasunete - 1 buc- Electrocardiografportabil - 1 buc- Ecograf - 1 buc- Accutrend GCT - 1 buc- Stripuri -6 cutii- Trusa de resuscitare - 1 buc- Cantar cu taliometru-1 buc
- Apasator limba inox ? 4 buc- Deschizator gura-1 buc- Pensa pentru limba ? 1 buc- Termometre digitale ? 4 buc
- Tensiometre - 4 buc- Stetoscop ? 4 buc- Otoscop ? 1 buc- Oftalmoscop-1 buc
- Sterilizator etuva- 1 buc
- Garouri material textile ? 3 buc
- Stearotest ? 1 buc
- Pupinel- 1 buc
- Cantar electronic ? 1 bucLot 5 : Publicatii- Carti, reviste specialitate ? 3 abonamente- Agenda medicala? 1 bucLot 6 : Mobilier medical : - Masuta instrumentar - 1 buc- Dulap instrumentar ? 1 buc- Paravan mobil ? 10 buc- Masuta aparate ? 2 buc- Dulap medicamente ? 2 bucLot 8: Echipament bucatarie, articole menaj, uz casnic si catering- Tocatoare groase din plastic ? 5 buc- Tel inox profesional ? 3 buc- Tel mare profesional din inox - 5 buc- Ciocan snitel din inox ? 2 buc- Polonic inox 0, 5l - 4 buc- Lighean inox 5l ? 5 buc- Spumiere inox mari profesionale ? 4 buc
- Cutite inox pentru zarzavat profesionale ? 10 buc
- Cutite inox pentru carne profesionale ? 10 buc
- Ibric inox 2l ? 2 buc
- Strecuratori pentru paste din inox ? 2 buc
- Galeti gunoi cu pedala si capac- 3 buc
- Galeti inox 10 l cu capac ? 8 buc
- Suporti pentru scurs vase- 5 buc
- Cantar electronic 10 kg- 2 buc
- Cantar electronic 30 kg- 2 buc
- Cantar 1000 kg ? 1 buc
Lot 9: Echipamente bucatarie- Masina de gatit cu gaze ? 1 buc- Hota electrica pentru masina de gatit - 1 buc
- Butuc pentru tocat carne profesional ? 1 buc- Robot pentru curatat cartofi industrial 1 buc- Robot de bucatarie industrial- 1 buc
- Masina electrica de tocat carne industriala ? 1 buc
- Robot industrial pentru pasat cartofi- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 74, 144RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este, dupa cum urmeaza: ? Pentru lotul 4:391lei.? Pentru lotul 5:14lei.? Pentru lotul 6:144 lei? Pentru lotul 8:222lei? Pentru lotul 9:650leiGarantia pentru participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene FEDR ? 85%- Bugetul de Stat - Fondul National ? 13%- Bugetul Local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
2. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie
Declaratii privind calitatea de participantOfertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice
Documentele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizatain limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Ofertantul va completa Anexa 1 din Volumul 3 ? Formulare si modele
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006
Se va prezenta Formularul 69 ? anexatPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul Stanescu
Vicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan Ciugulea
Director executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu Persoane juridice romane
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Persoane juridice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
In cazul unei asocieri, liderul asociatie este obligat sa prezinte acest certificat.
Nota Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindmedia CA globale
Media CA pe ultimii 3 anitrebuie sa fie: Ptr lotul 4: = sau mai mare decat35.000 lei;
Ptr lotul 5: = sau mai mare decat1.200 lei
Ptr lotul 6 : = sau mai mare decat 12.000 leiPtr lotul 8: = sau mai mare decat 19.000 leiPentru lotul 9: = sau mai mare decat 58.000leiIn cazul in care un op ec depune of ptr mai multe loturi, CA de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi = sau mai mare decat val cea mai mare dintre val min solicit ptr loturile pentru care oferteaza In cazul in care ofertantul este o asociere, ptr a putea beneficia de reducerea cerintei privind val CA la 50 %, fiecare asociat trb sa se incadreze in categoria IMM, cf Legii nr. 346/2004
Of individual sau of asociati, care solic reducerea cerintei privind val CA la 50 %, vor prez o decl pe proprie rasp, cf Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rez ca se incadreaza in categ IMM-urilor.
In cazul of nerez val vor fi expr in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul resp.Ptr contr exprim in alte monede decat euro, se va folosi ptr conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care contrresp a fost semnat.
Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
(www.bnr.ro)AnCurs mediuLeu-Euro
20104, 2099
20094, 2373
20083, 6827
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Informatii generale
Bilant contabil
Pentru of nerez, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prev inreg bilantului, Of va prez ultim doua bilanturi cont anuale, anexele la acestea si balantele de verif cont, insotite de raportul auditorilor financ si contabili autorizati, sau de cenzorii soc, dupa caz, din care sa rez conf, sub toate aspectele semnif, a val reprez activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Of nerezidenti vor prez traduceri autoriz legaliz ale doc solic mai sus.Aut Contr isi rezerva dreptul de a solicit of ? pers juridice romane si pers juridice straine - prez si a altor doc in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In sit in care op ec si-a inreg bilantul contabil af anului 2011, ac poate dovedi indepl nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financ incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
In cazul unei asocieri, fiec asociat este obligat sa prez ac doc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere. In acest sens se solicita copie legalizata a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte furnizarea acelor categorii de produse similare solicitate ca experienta similara.
Inf priv subcontr / asociatii In lista vor fi inclusi toti asociatii prec si subcontr care urmeaza sa indepl o parte a contr de achizitie publica In cazul asoc, lista cuprinz va fi insotita de un acord de asociere in care sa se mention ca toti asoc isi asuma rasp solidara ptr indepl contr, ca lid asoc este imputern sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individ si colectiv, si ca liderul asociatiei este resp pentru indepl contra. Intelegerea trb sa stipuleze, de as, ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt oblig sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contr.
Of, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care partic mai multi op ec, va semna o decl prin care se obliga ca, in of sa este decl castig, va legaliz asoc, iar contr de asociere legalizat va fi prez Benef, inainte de data semnarii contr.Daca of decl castig folos subcontr, inainte de inch contr, op ec of va prez Autor Contr contr inch cu subcontr din of
Lista principalelor livrari/furnizari in ultimii3 ani
Declaratie privind lista principalelor livrari/furnizari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor de natura similara livrate/furnizate in ultimii 3 aniIn cazul unei asocieri acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.
Fisa experienta similara
Fisa experienta similara
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat/furnizat sau ca livreaza/furnizeaza , in ultimii 3 ani , produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica prinunul sau mai multe contracte care au avut ca obiect livrarea/furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica(anume, pentru lotul 4 ?echipamente medicale, pentru lotul 5 ? publicatii, pentru lotul 6 ? mobilier medical, pentru lotul 8 - echipament bucatarie, articole menaj, uz casnic si catering, pentru lotul 9- echipamente bucatarie ) a carui/caror valoare cumulata trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza:
? Pentru lotul 4: decat19.000 lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 5: decat 700 lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 6: decat 7.000 lei, fara TVA? Pentru lotul 8: decat 11.000 lei, fara TVA? Pentru lotul 9: decat32.000lei, fara TVA
In cazul in care in contractul/contractele prezentate ca experienta similara se regasesc si alte produse in afara celor solicitate in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica, pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara se vor lua in considerare doar valorile produselor similare supuse prezentei achizitii.
In cazul in care are in derulare contractul/contractele prin care isi sustine experienta similara, valoarea realizata in ultimii 3 ani trebuie sa indeplineasca conditiile de mai sus.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea produselor similare din contractul/contractele prezentate va fi egala sau mai mare decat valoarea cea mai mare dintre valorile minime solicitate pentru loturile pentru care oferteaza
In cazul unei asocieri aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Documentele solicitate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul ofertantului imputernicit sa semneze oferta.
In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru mai multe loturi si isi demonstreaza experienta similara prin cumularea mai multor contracte, nu este obligatoriu ca toate categoriile de produse similare sa se regaseasca in fiecare din aceste contracte, cerinta minima pentru experienta similara fiind indeplinita prin valoarea cumulata a categoriilor de produse similare ce se regasesc in contractele prezentate pentru loturile respective.
In cazul in care experienta similara este demonstrata printr-un singur contract, este obligatoriu ca acesta sa cuprinda toate categoriile de produse similare pentru loturile respective, luandu-se in considerare doar valorile acestor produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 100 de puncte nu 150 cum reiese din calculul SEAP;
- b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 100
2.
punctaj tehnic
40%
Descriere: a)Term de livrare - zile calend Term de livr min acceptat sub care of va fi decl neconf va fi de 5 zile iar max de 10 zile peste care of nu va fi punctata suplim Punct ptr ac crit se acorda astfel: ptr cel mai mic term de livr oferit se acorda 10 puncte iar ptr un term de livr mai mare decat cel de la lit a) se acord punctaj astfel: P(t) = (t. min./t)x10, b) Garant produsDurata min a garan produs trb sa fie demin 12 luni sub care of va fi decl neconf si max 24 de luni peste care of nu va fi punctata suplim.Punctajul pentru ac crit se acord ast: ptr cea mai mare dur a garant oferita, se acorda 90 pct iar ptr o durata a garantiei mai mica decat cea de la lit a) se acorda punctaj astfel: P(t) = (t. min./t)x90 Nu se accepta o durata a garant mai mica decat 12 luni. pct total se calcul astfel P(total) = P(financiar) x60% + P (tehnic)x40% si nu cum este trecut la punctul VI 3 Alte informatii
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 10:00
Locul: Consiliul Judetean Olt sala 205
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor si reprezentantii UCVAP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii socialeDomeniul major de interventie 3.2.-Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Ofertele situate pe primul loc cu punctaje egale vor fi departajate de pretul cel mai scazut ofertat.Ofertele situate pe primul loc cu preturi egale vor fi departajate de factorul de evaluare garantia produselor., ofertele care au obtinut la acest factor de evaluare punctajul cel mai bun vor fi luate in considerare pentru departajare.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire- ANEXA 58.In cazul in care un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, documentele de calificare vor fi prezentate o singura data, doar ofertele financiare si tehnice fiind prezentate distinct pentru fiecare lot in parte.In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca Autoritatea Contractanta a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Autoritatii Contractante de a implementa programul sau proiectul anuntat.Autoritatea Contractanta va folosi pentru contractare formularul de contract prezentat in VOLUMUL 4, cu toate anexele specificate.Autoritatea Contractantava incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Punctajul total se calculeaza dupa formula: P(total) = P(financiar) x40% + P (tehnic)x60%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios- Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: B.d-ul A.I .CUZA nr.14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer