Licitatie Publica - Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina in cadrul proiectului Modernizare Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina
Anunt de participare numarul 112453/02.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA LUNGU, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatinain cadrulproiectuluiModernizare Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CIA SLATINA
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor furniza echipamente conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Lot 1 : Aparate de redare audio si echipamente fotografice 32331300-5, 38650000-6
LOT 2: ECHIPAMENTE SI ACCESORII PENTRU COMPUTER30200000-1
LOT 3 : MOBILIER39100000-3
LOT 4: ECHIPAMENTE MEDICALE33100000-1LOT 5: Publicatii228170000-0
LOT 6 : MOBILIER MEDICAL33192000-2;
LOT 7 : Aparate electrice37414200-5, 39711130-932321200-1
LOT 8: Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering39220000-0
LOT 9: ECHIPAMENTE DE BUCATARIE39141000-2
LOT 10 : ARTICOLE SANITARE44411000-4
LOT 11: TRUSE SCULE SI MASINI UNELTE44512940-3, 42600000-2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 287, 490RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1:90lei, lot2:580lei, lot3:2054lei, lot4:391lei, lot5:14lei, lot6:144lei, lot7:816lei, lot8:222 lei, lot9:650lei, lot10:467lei, lot11:47lei.Gar.buna exe.10% din val.contr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale POR-FEDR-buget de stat- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participantCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ? original sau copie legalizataCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizataCertificatul Unic de inregistrareoriginal sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie: - Pentru lotul 1: egala sau mai mare decat 8.000lei;
- Pentru lotul 2: egala sau mai mare decat52.000 lei;
- Pentru lotul 3: egala sau mai mare decat 184.800 lei;
- Pentru lotul 4: egala sau mai mare decat35.200 lei;
- Pentru lotul 5: egala sau mai mare decat1.260 lei.
- Pentru lotul 6 : egala sau mai mare decat 12.900 lei- Pentru lotul 7: egala sau mai mare decat 73.400 lei- Pentrul lotul 8: egala sau mai mare decat 19.900 lei- Pentru lotul 9: egala sau mai mare decat 58.530lei- Pentru lotul 10: egala sau mai mare decat 42.000lei- Pentru lotul 11: egala sau mai mare decat 4.260leiPrezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica a carui/caror valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza:
? Pentru lotul 1: decat 4.500lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 2: decat 29.000lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 3: decat 102.700 lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 4: decat19.570 lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 5: decat 700 lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 6: decat 7.200 lei, fara TVA? Pentru lotul 7: decat 40.800lei, fara TVA? Pentru lotul 8: decat 11.100 lei, fara TVA? Pentru lotul 9: decat32.520lei, fara TVA? Pentru lotul 10: decat 23.340 lei, fara TVA? Pentru lotul 11: decat 2370 lei, fara TVA.insotit/insotitede copia contractului/contractelor declarat/declarate ?i anexa la contractul/contractele declarat/declarate cuprinzand produsele livrate, precum sidocumente doveditoare din care sa rezulte furnizarea acelor categorii de produse similare solicitate ca experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2010 13:00
Locul: sediul c.j.olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa prioritara 3, domeniul major de interventie 3.2.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200252, Romania, Tel. 0251415750, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul c.j.olt
Adresa postala: b-dul a.i cuza nr. 14, Localitatea: slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 14:30