Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina loturile 4,5,6,8,9, neatribuite in cadrul procedurii de achizi?ie publica organizata in data de 08.06.2011 in cadrul proiectului Modernizare Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina


Anunt de participare numarul 125887/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  Gerard Ovidiu Oanca, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina loturile 4, 5, 6, 8, 9, neatribuite in cadrul procedurii de achizi?ie publica organizata in data de 08.06.2011in cadrulproiectuluiModernizare Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Toamnei nr. 6, Slatina, judetul Olt sediul CIA Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza echipamente conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
22817000-0-Jurnale sau agende personale (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
39141000-2-Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
39220000-0-Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 74, 144RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garant de partic: ptr lotul 4:391lei ptr lotul 5:14lei ptr lotul 6:144 lei ptr lotul 8:222leiptr lotul 9:650leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale POR-FEDR-buget de stat- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participantCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ? original sau copie conform cu originalulCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalulCertificatul Unic de inregistrareoriginal sau copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: - Pentru lotul 4: egala sau mai mare decat35.000 lei;
- Pentru lotul 5: egala sau mai mare decat1.200 lei.
- Pentru lotul 6 : egala sau mai mare decat 12.000 lei- Pentrul lotul 8: egala sau mai mare decat 19.000 lei- Pentru lotul 9: egala sau mai mare decat 58.000leiPrezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente, copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- dovada ca afurnizat sau ca furnizeaza , in ultimii 3 ani , produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica prinunul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica a carui/caror valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza:
? Pentru lotul 4: decat19.000 lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 5: decat 700 lei, fara T.V.A.
? Pentru lotul 6: decat 7.000 lei, fara TVA? Pentru lotul 8: decat 11.000 lei, fara TVA? Pentru lotul 9: decat32.000lei, fara TVAinsotit/insotitede copia contractului/contractelor declarat/declarate ?i anexa la contractul/contractele declarat/declarate cuprinzand produsele livrate, precum sidocumente doveditoare din care sa rezulte furnizarea acelor categorii de produse similare solicitate ca experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 10:00
Locul: Sediul C.J. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire , reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa prioritara 3, domeniul major de interventie 3.2.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
NR.6000/27.06.2011NOTA JUSTIFICATIVAcu privire la alegerea procedurii licita?ie deschisapentru atribuirea contractului deEchipamente pentru Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina, loturile 4, 5, 6, 8, 9, neatribuite in cadrul procedurii de achizi?ie publica organizata in data de 08.06.2011?in cadrulproiectuluiModernizare Centrul de Ingrijire ?i Asisten?a Slatinafinan?at in cadrul POR 2007-20131. Categoria de bunuri: echipamente2.Codul de clasificare: LOT 4: ECHIPAMENTE MEDICALECPV33100000-1LOT 5: PublicatiiCPV228170000-0LOT 6 : MOBILIER MEDICAL CPV33192000-2;Lot 8: Echipamente de bucatarie, articole menaj si uz casnic si articole catering ? 39220000-0LOT 9: ECHIPAMENTE DE BUCATARIECPV 39141000-23. Valoarea estimata a achizitiei: 74.144lei, fara TVA4.Procedura de achizitie: licita?ie deschisa5. Justificarea achizitiei : Consiliul Jude?ean Olt implementeaza proiectul Modernizare Centrul de Ingrijire si Asistenta Slatina conform contractuluide finan?are nerambursabila nr. 591/27.11.2009 cod SMIS 3788 incheiat intre Ministerul Dezvoltarii regionale si Turismului si Consiliul Judetean Olt.Achizi?ia echipamenteloreste prevazuta in bugetul proiectului linia 3.2. ?Dotari de specialitate , conform Anexeila contractul de finan?are ?Cererea de finan?are , capitolul 3.14. ? Achizitii publice.In cadrul programului anual al achizi?iilor publice ?propuneri 2011- elaborat in trim. IV al anului 2010, valoarea cumulata a contractelor de furnizare echipamentepe care autoritatea contractanta inten?ioneaza sa le atribuie in anul 2011 este de 3.758.493 Euro.Intrucat valoarea tuturor contractelor de produse cu acela?i cod CPV -depa?e?te pragul stabilit in art.124 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare s-a stabilit procedura licita?ie deschisa pentru fiecare contract ce urmeaza safie atribuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul CJ Olt
Adresa postala:  B-dul A.I.Cuza , nr.14, Olt, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer