Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni, loturile 6 si 7


Anunt de participare numarul 133893/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 140065, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gerard Oanca, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +402 49431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni, loturile 6 si 7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru Centrul de Recuperare Persoane cu Handicap Cezieni, loturile 6 si 7 neatribuite in cadrul procedurii de achizitie publica organizata in data de 02.09.2011in cadrulproiectuluiModernizare Centru de Recuperare Persoane cu Handicap Cezienifinantat in cadrul POR 2007-2013?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42600000-2 - Masini-unelte (Rev.2)
33155000-1-Aparate de fizioterapie (Rev.2)
34430000-0-Biciclete (Rev.2)
38622000-1-Oglinzi (Rev.2)
44512940-3-Truse de scule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizare produse
Lot 6: Unelte intretinere si reparatii
- Ciocan rotopercutor- 1 buc ? fisa tehnica nr. 63- Motocositoare pentru gazon- 1 buc ? fisa tehnica nr. 69- Masina electrica tuns uz capilar- 4 buc ? fisa tehnica nr. 70- Polidisc profesional ? 1 buc ? fisa tehnica nr.64 ;
- Aparat masurat tensiunea electrica- 1 buc ? fisa tehnica nr. 65- Trusa electrician ? 1 buc ? fisa tehnica nr. 66- Trusa sanitar instalator ? 1 buc ? fisa tehnica nr. 67- Trusa mecanic auto ? 1 buc ? fisa tehnica nr. 68Lot 7: Echipamente gimnastica recuperare- Oglinda frontala ? 1 buc ? fisa tehnica nr. 71
- Bicicleta medicala- 2 buc ? fisa tehnica nr. 72
- Aparat vibromasaj ? 1 buc ? fisa tehnica nr. 73
- Corzi gimnastica- 10 buc ? fisa tehnica nr. 74
- Spaliere de perete ? 4 buc ? fisa tehnica nr. 75-Oglinda pentru sala de terapie ? 2 buc- fisa tehnica nr. 76
Valoarea estimata fara TVA: 11, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este, dupa cum urmeaza? Pentru lotul 6:155 lei? Pentru lotul 7:78 lei Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene? 85%- Bugetul de Stat - Fondul National ? 12, 5%- Bugetul Local ? 2, 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.2. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie
Declaratii privind calitatea de participantOfertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDocumentele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizatain limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Ofertantul va completa Anexa 1 din Volumul 3 ? Formulare si modele
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006
Se va prezenta Formularul 69 ? anexatPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul Stanescu
Vicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan Ciugulea
Director executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca?ef serviciu juridic ? Ana Venera Stefanescu?ef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu Persoane juridice romane
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial- original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.PDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
In cazul unei asocieri, liderul asociatie este obligat sa prezinte acest certificat.
Nota Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.
ersoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilant contabil
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, Ofertantul va prezenta ultimele doua bilanturi contabile anuale, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Informatii privindcifra de afaceri
Informatii privind media cifrei de afaceri globale
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie: -Pentrul lotul 6: egala sau mai mare decat 14.000 lei-Pentru lotul 7: egala sau mai mare decat 7000 lei
Informatii privindcifra de afaceri
Informatii privind media cifrei de afaceri globale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii / asociatii
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: punctajul total acordat componentei financiare este de 100 de puncte nu de 150 puncte cum genereaza sistemul
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere: a)Term de livrare (10 pct)+ b) Garantia produselor(90 pct)Termenul de livrare minim acceptat sub care oferta va fi declarata neconforma va fi de 5 zile iar maxim de 10 zile peste care oferta nu va fi punctata suplimentara) pentru cel mai mic termen de livrare oferit se acorda 10 puncteb) pentru un alt termen de livrare se acorda punctaj astfel P(t) = (t. min./t)x10Durata minima a garantiei produselor trebuie sa fie deminim 12 luni in conformitate cu fisele tehnice sub care oferta va fi declarata neconforma si maxim 24 de luni peste care oferta nu va fi punctata suplimentar.a) pentru cea mai mare durata a garantiei oferita, se acorda 90 puncteb) pentru o alta durata a garantiei se acorda punctaj astfelP(t) = (t. min./t)x90Punctajul total se calculeaza dupa formula: P(total) = P(financiar) x60% + P (tehnic)x40%
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 10:00
Locul: Consiliul Judetean Olt sala 205
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor si reprezentantii UCVAP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii socialeDomeniul major de interventie 3.2.-Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
conform fisei de date cap.VI.3) ALTE INFORMATIIModul de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egaleOfertele situate pe primul loc cu punctaje egale vor fi departajate de pretul cel mai scazut ofertat.Modul de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu preturi egaleOfertele situate pe primul loc cu preturi egale vor fi departajate de factorul de evaluare garantia produselor., ofertele care au obtinut la acest factor de evaluare punctajul cel mai bun vor fi luate in considerare pentru departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios- Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: B.d-ul A.I .CUZA nr.14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 140065, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer