Licitatie Publica - Echipamente pentru cercetare: analize coloidale
Anunt de participare numarul 117115/16.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. +4 021 210 91 28, In atentia: Alexandru Onica, Email: [email protected], Fax: +4 021 211 36 39, Adresa internet (URL): http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare, microproductie produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru cercetare: analize coloidale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, sector 2, str. Baneasa Ancuta, nr. 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente necesare dotarii Laboratorului de Analize Coloidale din cadrul INCDBA - IBA Bucuresti, in vederea cresterii calitatii si competitivitatii activitatii de cercetare-dezvoltare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
38428000-1-Reometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Aparat pentru determinarea amperometrica a amidonului deteriorat - 1 buc
- Sistem complet pentru controlul reologic al aluatului si fainurilor - 1 buc
- Vascozimetru Brookfield - 1 buc
- Reometru Ostwald - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 256, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 5 000 Leifara TVA, (sau echivalent in Eur), pentru IMM 50% din valoare.Garantie de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: Programul Operational Sectorial "Cresterea Calitatii si Competitivitatii Economice", contract de finantare nr. 15/01.03.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de Atribuire:
- Declar. privind eligibilit. form A - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/06 atrage excluderea ofert. din procedura de achizitie publ.
- Declar. privind neincadr. in sit. prevaz. la art. 181 din OUG nr. 34/06, form. B- Certif. de atest. fiscala in original, copie legaliz.copie lizibila semnata si stamp. "conf. cu orig." de reprez. legal al ofert. privind impozitele si taxele locale, valabil la data desch. ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala in original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stamp. "conf. cu orig." de reprez. legal al ofert. privind indepl. oblig. de plata la bugetul gen. consolidat, eliberat de AFP, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul C).
- CUI emis de ORC ? copie certificata conform cu originalul;
- Certificat Constatator emis de ORC ? in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stamp. "conf. cu orig." de reprez. legal al ofert., valabil la data desch.ofertelor, din care sa rezulte capacit. de exercit. a activit. in raport cu ob. contractului ce urmeaza a fi atribuit.
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi traduse in limba romana ? traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - formular D
2. Bilantul contabil sau balanta de verificare (fara anexe), la 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente. In cazul in care operatorul economic nu a definitivat cele doua documente mai sus mentionate, pot fi depuse orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri si contul de profit si pierdere la 31.12.2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. In care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 500.000 Lei (sau echivalent in Eur la cursul de 4, 2127 Lei/Eur din 07.03.2011).Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati ca IMM si care depun oferta comuna, va fi de minim 250.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (cele mai reprezentative furnizari similare - contracte) ? Echipamente pentru cercetare ? formularul E.
2.Completare formular F - Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara pentru max 3 furnizari (dintre cele mai reprezentative) de Echipamente pentru cercetare similare, din lista de la pct. a), a caror valoare cumulata sa fie min. 250.000 Lei (sau echivalent in Eur la cursul 4, 2127 Lei/Eur din 07.03.2011). Sevor depune max 3 formulare F.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, in care se va licita pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
72/07.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 10:00
Locul: Romania, Bucuresti, sector 2, str. Dinu Vintila, nr. 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentantii Ofertantului pe baza actului de identitate si a imputernicirii, in cazul in care persoana nu este reprezentantul legal al societatii.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AXA PRIORITARA 2: Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si InovareDomeniul de interventie: D2.2: Investitii in infrastructura de CDIOperatiunea O2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de excelenta)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCDBA-IBA, serviciul juridic.
Adresa postala: sector 2, str. Dinu Vintila, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel. +4 021 210 91 28, Email: [email protected], Fax: +4 021 211 36 39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 18:15