Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE PENTRU CERCETARE-DEZVOLTARE


Anunt de participare numarul 116758/11.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Adresa postala:  Calea Manastur nr.3-5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400372, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii publice, Tel. 0264596384, In atentia:  Ing Dan Lung, Email:  [email protected], Fax:  0264593792, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE PENTRU CERCETARE-DEZVOLTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara , Calea Manastur nr.3-5 , Cluj Napoca, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente, utilaje si aparatura de laborator conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
16600000-1-Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
38434560-9-Analizoare chimice (Rev.2)
38511000-0-Microscoape electronice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Livrarea echipamentelor se va face in trei transe specificate in caietul de sarcini, dupa cum urmeaza: - transa I ? nu mai tarziu de 30.06.2011- transa II ? nu mai tarziu de 01.12.2011- transa III ? nu mai tarziu de 01.06.2013
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 300.000 lei, garantia de buna executie a contractului in cuantum de 8% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% din valoarea fara TVA ? fonduri europene, TVA-ul ? fonduri proprii USAMV Cluj N
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181 din OUG 34/2006 actualizata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008-2010), Bilantul contabil aferent pe ultimii 3 ani (2008-2010)inregistrat la organele competente (copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) egala sau mai mare decat 29.500.000 lei, respectiv 14.750.000 lei pentru intreprinderile mici si mijlocii conform art.16, alineatul (2) din Legea nr. 346/2004 actualizata, cu respectarea art.178 (1) din OUG34/2006 si art.8(2) si art.11 din HG925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Liste cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), de natura echipamentelor pentu cercetare-dezvoltare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea unui contract sau mai multor contracte de furnizare de produse, de natura celor solicitate, in valoare fara TVA, egala sau mai mare de 14.750.000 lei, cu respectarea art.178 (1) din OUG34/2006 si art.8(2) si art.11 din HG925/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se desfasoara intr-o singura runda, licitandu-se doar pretul, exprimat in lei, fara TVA. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si nupot vedea numarul de participanti.Pasul minim este de 0, 3%
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 10:00
Locul: USAMV Cluj Napoca, Calea Manastur nr.3-5, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si orice imputernicit al oricarui ofertant care a depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din fonduri comunitare PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE AXA PRIORITARA II, OPERATIUNEA 2.2.1., proiectul cu titlul: ?INSTITUTUL DE CERCETARI HORTICOLE AVANSATE AL TRANSILVANIEI?, contract nr.248/ID946/ 14.064/28.09.2010 cod SMIS 14064
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 02131046421, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE STIINTE AGRICOLE SI MEDICINA VETERINARA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  CALEA MANASTUR 3-5, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400372, Romania, Tel. 0264596384
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2011 19:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer