Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE PENTRU DETECTIE RADIOMETRICA, UNITATI MOBILE CBRN SI DE DECONTAMINARE


Anunt de participare numarul 147353/18.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA Balas, Tel. +40 214042318, Email: [email protected], Fax: +40 214042393, Adresa internet (URL): www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE PENTRU DETECTIE RADIOMETRICA, UNITATI MOBILE CBRN SI DE DECONTAMINARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea de dezvoltare Sud-Est, Sud-Vest si Sud Muntenia, Romania
Regiunea de Planificare Centru-Nord, Nord-Est si Nord-Vest, Bulgaria
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Trusa portabila pentru determinarea radioactivitatii
2. Analizor multicanal portabil
3. Platforma pentru procesare date si comunicatii
4. Sistem de balizare chimica si radiologica5. Set echipamente de protectie a personalului
6. Complet de decontaminare cu remorca
7. Unitate mobila CBRN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34221200-4 - Unitati mobile de urgenta (Rev.2)
35113200-1-Echipament de protectie impotriva agentilor nucleari, biologici, chimici si radiologici (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Trusa portabila pentru determinarea radioactivitatii ? 17 buc.
2.Analizor multicanal portabil ? 17 buc.
3.Platforma pentru procesare date si comunicatii ? 17 buc.
4.Sistem de balizare chimica si radiologica ? 68 buc.
5.Set echipamente de protectie a personalului ? 17 buc.
6.Complet de decontaminare cu remorca ? 17 buc.
7.Unitate mobila CBRN ? 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 548, 683.84EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 30.000 euro sau echivalentul in lei, in acest din urma caz rata de schimb LEI/alta valuta utilizata fiind cea comunicata de Banca Nationala a Romaniei. Data de referinta calculata pentru constituirea garantiei de participare in alta valuta va fi: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - prin virament bancar in contul RO92BPOS70903296299ROL0B, respectiv RO41BPOS70903296299EUR01 deschis la BANC POST - Ag. Magurele; sau - prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original. Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul 6A din Sectiunea Formulare; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana si engleza va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana sau engleza. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si clauzelor contractuale. In situatia in care se depune scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi emisa in conformitate cu Formularul 6B. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013 ? contract de finantare nr. 49620/20.06.2013 -MIS-ETC 774- plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -F1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-F2, Declaratie privind inexistenta conflictului de interese -F3 -persoanele implicate - Nicolae Victor Zamfir; Mitica Dragusin; Constantin Ivan; Alexandru Popescu; Cristina Sima; Gyongyi Ruzsa; Cristina Balas, Declaratie privind participarea cu oferta independenta-F4, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-F5, Informatii generale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Pentru documentele in limba romana, se va prezenta traducere certificata in limba engleza.
2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.
In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude peacesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Pentru documentele in limba romana, se va prezenta traducere autorizata in limba engleza.
Pentru persoanele juridice/fizice straine
Documente relevante privind indeplinirea obligatiilor fiscale in tara de origine ? in traducere autorizata in limba romana si engleza. Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica (din care sa rezulte faptul ca obiectul contractului are corespondenta in codul CAEN al certificatului constatator emis de ONRC). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru documentele in limba romana, se va prezenta traducere autorizata in limba engleza.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).
Pentru persoanele juridice straine
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere autorizata in limba romana si engleza, daca documentul original este emis intr-o alta limba decat limba engleza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - completare Formular 8 din Sectiunea Formulare.- Fisa de experienta similara ? completare Formular 9 din Sectiunea Formulare.
In sustinerea experientei similare se vor atasa documente suport(recomandari/certificari de buna executie/documente privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emis de beneficiar/documente de receptie/documente de acceptanta finala a produselor.
Fiecare recomandare/document va contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul, volumul si contributia ofertantului la executia contractului;
- perioada in care s-a realizat contractul.
Se vor lua in calcul contractele executate in calitate de contractant unic, asociat sau subcontractant.
Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea tehnica a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.
In cazul in care activitatile prezentate ca experienta similara au fost realizate in cadrul unei asocieri, ofertantul va prezenta o copie a acordului de asociere sau alte documente relevante din care sa reiasa partea executata din respectivul contract.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita de ofertant sau de sustinator.
Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea unui tert in ceea ce priveste experienta similara, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea:
- unui angajament ferm (Formularul nr.10 din Sectiunea Formulare, completat in conformitate cu prevederile art.11ยน din HG nr.925/2006) semnat de catre persoana care il sustine, valabil pe toata perioada de implicare efectiva a ofertantului in contract si care trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul indeplinirii acestuia, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa-Formularului 1 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006.- Formularului 2bis din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, din care sa reiasa cel putin neincadrarea in situatiile prevazute la literele a), c1) si d) din articolul 181;
- Formularului 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr.34/2006. In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
- Listei principalelor produse livrate in ultimii 3 ani - completare Formular 8 din Sectiunea Formulare;
- Formularului 9 din Sectiunea Formulare pentru fiecare dintre contractele relevante, la care se vor atasa documente suport aferente.
Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de un organism specializat in domeniu, prin care sa faca dovada ca are implementate proceduri de asigurare a calitatii pentru managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent si, acolo unde este aplicabilpentru produse, standardul NATO-AQAP 2110. Documentele se vor prezenta in copie, certificata ?Conform cu originalul? sub semnatura reprezentatului legal si stampila unitatii, precum sitraducere autorizata in limbile engleza si romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formular 8 din Sectiunea Formulare- Formular 9 din Sectiunea Formulare- Formular 10 din Sectiunea FormulareDocumentele se vor prezenta in copie, certificata ?Conform cu originalul? sub semnatura reprezentatului legal si stampila unitatii, precum sitraducere autorizata in limbile engleza si romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Utilizare facila
6%
Descriere: Pentru ?Trusa portabila pentru determinarea radioactivitatii?:
3.
Autonomie
7%
Descriere: Pentru ?Analizor multicanal portabil?:
4.
Interfata utilizator
3%
Descriere: Pentru ?Platforma pentru procesare date si comunicatii
5.
Balizare automata
7%
Descriere: Pentru ?Sistem de balizare chimica si radiologica?
6.
Calitate module
6%
Descriere: Pentru ?Set echipamente de protectie a personalului?
7.
Configuratie
8%
Descriere: Pentru ?Complet de decontaminare cu remorca? criteriile
8.
Operabilitate
6%
Descriere: Pentru Unitate mobila CBRN
9.
Operationalizare
7%
Descriere: Instruire
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
D38/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2013 10:00
Locul: Sediul IFIN-HH, str. Reactorului nr.30, Magurele
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in baza imputernicirii scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013 ? contract de finantare nr. 49620/20.06.2013 -MIS-ETC 774
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256/2 din O.U.G. nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic IFIN-HH
Adresa postala: Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud. Ilfov, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. +40 214042318, Fax: +40 214042393
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2013 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer