Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru dotare statie pilot procesare legume si fructe


Anunt de participare numarul 115541/17.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala:  str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Punct(e) de contact:  [email protected], Tel. 021 210 91 28, In atentia:  Onica Alexandru, Email:  [email protected], Fax:  021 211 36 39, Adresa internet (URL):  http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare, microproductie produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru dotare statie pilot procesare legume si fructe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, Sector 2, Str. Baneasa Ancuta, Nr. 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echiparea statiei pilot pentru procesarea legumelor si fructelor din sediul INCDBA ? IBA Bucuresti, in vederea realizarii cercetarii privind proiectele de cercetare in domeniul procesarii legumelor si fructelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42215200-8 - Utilaje de prelucrare a alimentelor (Rev.2)
16611200-3-Masini de curatare a fructelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Robotdivizare legume si fructe cu accesorii ? 1 buc
- Cazan de fierbere cu fund dublu din otel inoxidabil ? 1 buc
- Cazan de fierbere cu fund dublu cu abur, fix ? 1 buc
- Pasatrice ? 1 buc
- Moaracoloidala ? 1 buc
- Instalatie pilotpentru evaporare sub vid ? 1 buc
- Instalatie pilotpentru evaporare sub vid ? 1 buc
- Autoclavsterilizare ? 1 buc
- Masinade inchis recipiente cu accesorii ? 1 buc
- Congelatorpentru fructe si legume ? 1 buc
- Celula frigorifica pentru depozitarea fructelor si legumelor in stare proaspata ? 1 buc
- Generator de abur de mica capacitate cu accesorii ? 1 buc
-Mese inox ? 3 buc
- Cuve inox ? 1 buc
- Cos de inox - 1 buc
- Dulap depozitare, cu 4 - 5 rafturi ? 3 buc
- Unitate igienizare completa (chiuveta, dispozitiv pentru sapun si dezinfectant, dispozitiv hartie, cos hartie) - 1 buc
- Chiuveta cu bazin de inox pentru spalarea ustensilelor, materilor prime, ambalaje din sticla ? 1 buc
- Set refractometre ? 1 set
- Maturometru ? 1 buc
- Penetrometru ? 1 buc
- Consistometru ? 1 buc
- Aparat pentru determinarea vidului din recipientele cu produs ? 1 buc
- Dispozitiv de verificat inchiderea cutiilor metalice ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 830, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 16.500 Lei sau echivalent in Eur, fara TVA. Garantia de Buna Executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene - Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice", Contract de finantare 15/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
- CUI emis de ORC ? copie conform cu originalul;
- Certificat Constatator emis de ORC ? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate specific contractului.- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele traduse si legalizate.
- Declaratia privind eligibilitatea, formularul A - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 conform formular B.- Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetelor locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, eliberat de AFP, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul C).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
- Fisa de informatii generale - formular D, in care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.- Bilantul contabil sau balanta de verificare (fara anexe), la 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente. In cazul in care operatorul economic nu a definitivat cele doua documente mai sus mentionate, pot fi depuse orice alte documente din care sa rezulte cifra de afaceri si contul de profit si pierdere la 31.12.2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.600.000 lei (sau echivalent in Eur la cursul de 4, 2600 Lei/Eur din 11.02.2011).Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati ca IMM si care depun oferta comuna, va fi de minim 800.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (cele mai reprezentative furnizari similare - contracte) ? Echipamente pentru procesare legume si fructe ? formularul E.
b) - Completare formular F - Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara pentru max 3 furnizari (dintre cele mai reprezentative) de Echipamente pentru procesare legume si fructe, din lista de la pct. a), a caror valoare cumulata sa fie min 800.000 Lei (sau echivalent in Eur la cursul 4, 2600 Lei/Eur din 11.02.2011). Sevor depune max 3 formulare F.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
40/11.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 10:00
Locul: Romania, Bucuresti, sector 2, str. Dinu Vintila, nr. 6, cod postal 021102, etaj 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai Ofertantului pe baza actului de identitate si a imputernicirii, in cazul in care persoana nu este reprezentantul legal al societatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL "CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE" - AXA PRIORITARA 2 - COMPETITIVITATE PRIN CERCETARE, DEZVOLTARE TEHNOLOGICA SI INOVARE, OPERATIUNEA 2.2.1: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII CD EXISTENTE SI CREAREA DE NOI INFRASTRUCTURI CD (LABORATOARE, CENTRE DE EXCELENTA).cONTRACT DE FINANTARE: Nr. 15/01.03.2009
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCDBA - IBA, Serviciul juridic
Adresa postala:  Sector 2, Str. Dinu Vintila, Nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Tel. 021 2113639, Email:  [email protected], Fax:  021 2109128
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer