Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru dotarea centrului de cercetare


Anunt de participare numarul 83756/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Adresa postala: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Motoc, Tel.0269/230260, In atentia: asist.univ.dr. Bogdan Neamtu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269/230045, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru dotarea centrului de cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sibiu, str. Pompeiu Onofreiu, nr.2-4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru dotarea centrului de cercetare de laborator, clinica si paraclinica, in domeniul medicinii respiratorii pediatrice /CCMRP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexelor 1-8 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 496, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in lei: L.1-50000, L.2-29000, L.38500lei, L.414000lei, L.55400 lei, L.69400, L.710700, L.82000. Garantie de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile si bugetul de stat al Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaFormularul ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Formularul B
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului copie legalizata.
Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta sau, in cazul in acre nu se elibereaza acestea o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata in limba romana original.
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Fiscala Locala-Serv. Impozite siTaxe- in original sau copie legalizata
- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generalaa Finantelor Publice original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale cifra media anuala realizata in 2006, 2007, 2008.
-Bilantul sau alt document echivalent pentru ofertantii straini la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat ISO 9001 sau echivalent.
- Declaratie privind lista asociatilor sau asubcontractantilor si partea sau partile din contract care sunt indeplinite de acestia daca este cazul.- Fisa tehnica a fiecarui produs ofertat, conforma cu cerintele prevazute in caietul de sarcini, insotita decomentariul specificatiilor tehnice pentru fiecare cerinta tehnica in parte. Caracteristicile tehnice cerute in caietul de sarcini vor fi sustinute cu documentatii , prospecte , foi de catalog , standarde recunoscute international , documente emise de organizatii internationaleabilitate pentru a efectuateste comparative pe echipamente si sisteme.
- Declaratie pe propria raspundere sau alt document echivalent care sa ateste ca produsele ofertate sunt noi si nefolosite;
- Experienta similara Ofertantul va prezenta dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare pentru echipamentele licitate.
- Autorizatie de distributie in Romania sau U.E. a produselor ofertate original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
80%
Descriere:
2.
perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2009 12:00
Locul: Sediul Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu, Bd. Victoriei, nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A UNIVERSITATII SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR CU SCRISOARE DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Cresterea Competitivitatii Economice (POSCCE) Axa prioritara II, CDI, operatiunea 2.2.1- Contract de finantare nr.9, avand ca obiect acordarea finantarii nerambursabile de catre AM pentru implementarea proiectului nr.116/COS SMIS 2601, -"Centrul de cercetare de laborator clinica si paraclinica in domeniul medicinei respiratorii pediatrice"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 210118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Saropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu -Oficiul Juridic
Adresa postala: Bd. Victoriei, nr. 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217779, Email: [email protected], Fax: 0269/214294
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer