Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru GIS si software pentru GIS si modelare hidraulica pentru S.C. APAREGIO S.A.


Anunt de participare numarul 96776/25.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. Eptisa Romania S.R.L.
Adresa postala: Sos. Dudesti - Pantelimon, nr. 42, Corp A, Etaj 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 033094, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Costache, Tel.021.301.14.70, In atentia: Mirela Costache, Email: [email protected], Fax: 021.301.14.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
EPTISA Romania este Autoritate Contractanta conform prevederilor OUG 34/2006, art. 8, litera e, siimplementeaza proiectul Asistenta tehnica pentru managementul proiectului, Gorj, Romania.
Activitate (activitati)
Altele: arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru GIS si software pentru GIS si modelare hidraulica pentru S.C. APAREGIO S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. APAREGIO GORJ S.A., str. Vasile Alecsandri, nr. 2, Targu Jiu, judetul Gorj, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea echipamentelor pentru GIS si modelare hidraulica, punerea in functiune, instruirea personalului autoritatii contractante si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30232100-5-Imprimante si trasatoare (Rev.2)
38295000-9-Echipament de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ARTICOL DESCRIERE ARTICOL Cantitate1 Sistem portabil GPS de achizitii date pentru ridicari topo 1 bucata
2 Statie totala 1 bucata
3 Workstation 3 bucati
4 UPC 2200 VA 3 bucati
5 Imprimanta color jet A3 2 bucati
6 Scanner A3 1 bucata
7 Plotter A0 1 bucata
8 Imprimanta Laser A3 color 1 bucata
9 Software GIS licenta profesionala 1 bucata
10 Software GIS licenta standard 2 bucati
11 Software modelare hidraulica pentru retele de distributie a apei potabile si de canalizare 1 bucata
12 Instruire14 zile
Valoarea estimata fara TVA: 468, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 RON.Garantie de buna executie: 10 %din valoarea contractului, in RON, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin Fondul de Coeziune al Uniunii EuropenePOS Mediu, Axa prioritara 1- Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzataCCI 2007 RO 161 PR 007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul;
b) Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulta ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul local;
c)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat din care sa rezulte ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul general consolidat;
d)Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente;
e)Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie xerox dupa: Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2008 si pentru 1.01.2009 pana la 30.06.2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) profitului net al ofertantului trebuie sa fie pozitiv in perioada 1.01. 2008 30 Iunie 2009.b) Cifra de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca in perioada 1 Ian 2008 30 Iunie 2009 valoarea de: 470.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (2007-2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa dovedeasca finalizarea cel putin a unui contrat de livrare de produse similare prin prezentarea cel putin a unei recomandari sau Proces Verbal de Receptie Finala sau Document Constatator sau document similar referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare cu criteriul de evaluare pretul cel mai scazut. Durata unei runde 1 zi. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CCI 2007 RO 161 PR 007-01-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 15:00
Locul: Birou EPTISA Romania din cadrul S.C. APAREGIO GORJ S.A., str. Vasile Alecsandri, nr. 2, Targu Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul de Coeziune al Uniunii EuropenePOS Mediu, Axa prioritara 1- Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzataCCI 2007 RO 161 PR 007. Beneficiar: S.C. APAREGIO S.A., Tirgu Jiu, judetul Gorj.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006, 5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Eptisa Romania
Adresa postala: sos. Dudesti-Pantelimon, nr 42, etaj 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 033094, Romania, Tel.021.301.14.70, Email: [email protected], Fax: 021.301.14.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer