Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente pentru laboratorul vamal


Anunt de participare numarul 108917/04.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Petre Larisa, Tel. 3102778, In atentia:  Sef serviciu Alexandru Nastase, Email:  [email protected], Fax:  3102778, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente pentru laboratorul vamal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laboratorul vamal, strada Vulturilor nr. 2, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru laboratorul vamal - furnizare, instalare, punere in functiune si instruire personal operator la sediul beneficiarului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42910000-8 - Aparate de distilare, de filtrare sau de redresare (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I - distilator automat la presiunea atmosferica pentru distilarea produselor petroliere- 1 buc.
Lot II - spectrometru cu fluorescenta de raze X - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare in suma fixa: lot I 2177 lei si lot II 6322 lei; 2. Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA (IMM 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate - formular 1;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - formular 2;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 3;
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original sau copie legalizata;
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata;
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator ORC, Declaratie IMM
persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca, o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident-copie legalizata si traducere autorizata in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - formular 4: lot I 150000 lei fara TVA, lot II 600000 lei fara TVA(IMM 50%)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani-formular 5: lot I 100000 lei fara TVA, lot II 315000 lei fara TVA;
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - formular 6;
Informatii privind personalul tehnic de specialitate - formularul 7;
ISO 9001/2000 sau echivalent pentru producator si ofertant;
Autorizare pentru livrarea produselor - formular 8;
Autorizari specifice domeniului pentru lotul II: 1. Autorizatie de securitate radiologica de produs emisa de CNCAN sau echivalent emisa de organisme similare din UE care respecta Tratatul EURATOM pentru produsul ofertat;
2. Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear - manipulare emisa de CNCAN sau echivalent emisa de organisme similare din UE care respecta Tratatul EURATOM pentru produsul ofertat;
ISO 14001/2005 sau echivalent ofertant;
OHSAS 18001/2005 sau echivalent pentru ofertant;
Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Bucuresti, cam. 3, et. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.83, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - ANV
Adresa postala:  Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 021.315.58.58, Fax:  021.315.82.51, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer