Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Echipamente pentru monitorizarea si masurarea gradului de poluare a aerului?


Anunt de participare numarul 143218/20.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVA
Adresa postala: Bulevardul Decebal, NR.118A, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200746, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 351404888/+40 351412026, In atentia: ing.Preda Marcel, Email: [email protected], Fax: +40 251415482, Adresa internet (URL): www.icmet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compartimentul LCD-EEEM
Adresa postala: Bulevardul DECEBAL nr.118A, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200746, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul LCD-EEEM, Tel. +40 351402424, In atentia: ing.Vintila Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 351404890
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare aflat sub autoritatea Ministerului Economiei
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie ? 7219
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Echipamente pentru monitorizarea si masurarea gradului de poluare a aerului?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ICMET CRAIOVA, la adresa mentionata
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente pentrumonitorizarea si masurarea gradului de poluare a aerului (cod CPV :38344000-8), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea II: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38344000-8 - Aparate de monitorizare a gradului de poluare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente pentrumonitorizarea si masurarea gradului de poluare a aerului (cod CPV :38344000-8), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea II: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 016, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i)Cuantum: 80 000 lei. ii) Mod constituire: A)prin virament bancar in favoarea(AC)ICMET Craiova, CIF: RO 3871599: - pt.pers.ju./fiz.romane= plati in Lei: cont nr. RO02 BRDE 170S V297 9182 1700, deschis la BRD-GSG Craiova Est, sau, -pt.pers.jur/fiz.straine: plati in Euro: cont nr. RO 05 BRDE 170S V305 4448 1700, deschis la BRD-GSG Craiova Est, sau B) prin instrument garantare(scrisoare de garantie).iii) Instrumentul garantare(scrisoarea garantie)tb.constituit irevocabil in favoarea ACde o soc. bancara/soc. asigurari si tb. prezentat in original, cf. cu modelul dinFormularul nr.12 din Sect.III: Formulare si modele. In cazul in care instrumentul garantare nu este redactat in lb.romana, acesta tb. insotit de copie tradusa in lb. romana de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul garantare prezentat tb. sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru) sit.prev.in Formularul nr.12 din Sect. III: Formulare si modele, in caz contratAC va dispune masurile prev. la pct.vi) de mai jos.iv) Perioada de valab.: cel putin 100(unasuta)zile de la data limit.de primire a ofertelor.v)Dovada constituirii tb.prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stab. pt. deschiderea ofertelor.vi) In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu esteprezentata pana cel mai tarziu la data si ora stab.pt. deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si neavand perioada de valab.prev. mai sus, resp.oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa (art.33 alin.(3) lit.b)coroborat cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG.nr.925/2006.vii)AC are dreptul de a retine garantia de participare a contestatorului a carei contestatie a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC. Suma care se va retine in cond. art.2781alin.(1) lit.a) resp. lit.b) din OUG nr.34/2006 este7796, 72lei.iii)Pt. o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR valabil cu 5(cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. i) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii) Mod de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art.90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006, in conformitate cu modelul din Formularul nr.13 din Sectiunea III: Formulare si modele.iii) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr.925/2006 in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa a tuturor produselor, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ProiectMonitorizarea in Comun a Riscurilor pentru Situatii de Urgenta in Zona Transfrontaliera a Dunarii finantat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania?Bulgaria2007?2013;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006).
Ofertantul va prezenta, in original, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III: Formulare si modele.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.
Ofertantul va prezenta, in original, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III: Formulare si modeleDocumentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Formularului nr.2 -tertul sustinator va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c') si d) din O.U.G. nr.34/2006, conform modelului din Formularul nr.2.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006.
Ofertantul va prezenta, in original, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea III: Formulare si modele. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul Formularului nr.3 din Sectiunea III: Formulare si modele, dupa cum urmeaza: Marian Duta-director general, Dorin Popa- director stiintific, Petre Pistol-director marketing si dezvoltare produse, Constantin Margineanu-director economic, Felicia Radu-consilier juridic, Gheorghe Ursu-sef serviciu mentenanta achizitii, Marcel Preda-sef birou achizitii publice/Membru comisie de evaluare, Gheorghe Telibasa ? Birou Achizitii, Gabriela Bira- Birou Achizitii/ Membru de rezerva comisie de evaluare, Adrian Vintila- Presedinte cu drept de vot comisie de avaluare, Aurel Melinescu, Claudiu-Ionel Nicola, Marcel Nicola - membri comisie de evaluare, Florin Velea Presedinte de rezerva comisie de evaluare, Camelia Marinescu, Dumitru Sacerdotianu -membri de rezerva comisie de evaluare, Catalin Pirlog ? inginer, Iulian Hurezeanu ? inginer, Ancuta Mihaela Aciu, Florica Nouras, Despina Roman .Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul va prezenta, in original, certificatul semnat dereprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr.4 din Sectiunea III: Formulare si modele.-Certificat privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din luna anterioaraceleiin care se depun ofertele.Pentru operatorul economic roman: Ofertantul va prezenta certificatul in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea?conform cu originalul?.
Pentru operatorul economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialepe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din lunaanterioaracelei incare se depun ofertele.
Pentru operatorul economic roman: Ofertantul va prezenta certificatul in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru operatorul economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A. INREGISTRARE: - pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatulconstatator/extras de registru eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea?Informatiile cuprinse in acest certificate sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii.
NOTA: In etapa evalurii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus, in original/copie legalizata.
- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in care sa mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.2:
Valoarea cifreimediide afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari incheiati(2010, 2011 si 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei.
Cerinta nr.1:
Bilantul contabil din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, Formularul nr.14 -Informatii generale - din Sectiunea III: Formulare si modele.Valorile , in masura in care aceste informatii sunt disponibile, vor fi exprimate in lei, la cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.NOTE: 1.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea unei alte persoane, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a), c') si d) din O.U.G. nr.34/2006.3. In cazul unei oferte comune, situatia economica si financiarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conform art. 186 alin. (3) din O.U.G. nr.34/2006. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte personae, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la pct.2 de mai sus.Se vor prezenta bilanturi contabile sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi contabile este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.Avand in vedere faptul ca pentru anul 2012 termenul pentru depunerea bilantului este sfarsitul lunii MAI 2013, sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate pentru sustinerea acestei cerinte de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Cerinta:
Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele livrari de produse in ultimii 3 (trei)ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza unuia sau mai multor contracte, a efectuat in ultimii 3(trei) ani livrari de produse similare a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 2.000.000 lei, fara TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: In original, Formularul nr.6- Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 (trei)ani - din SectiuneaIII: Formulare si modele, insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e in formular.NOTE: 1.Certificatele/documentele de mai sus trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, aferent contractelor mentionate in formular.3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr.34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2013 13:00
Locul: ICMET CRAIOVA la adresa mentionata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doi reprezentanti cu imputernicire scrisa ai fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Monitorizarea in Comun a Riscurilor pentru Situatii de Urgenta in Zona Transfrontaliera a Dunarii?Cod MIS-ETC: 166 finantat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013;Nr. Contract de cofinantare45067/09.06.2011.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
A. Ofertele vor fi deschise la data si ora mentionate in anuntul de participare. Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.B. Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3(trei) zile lucratoare plus 6(sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art.78 alin. (2) si art.79 alin. (1) din O.U.G. nr.34/2006.D.Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conform pct. IV.2.1.): 1. Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor totale ofertate in Lei, fara TVA.2. In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, ale ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret total sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut, in Lei fara TVA.E.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr.118A, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200746, Romania, Tel. +40 351412026, Email: [email protected], Fax: +40 351404890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer