Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE PENTRU RADIOTERAPIE


Anunt de participare numarul 138841/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU ELENA, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE PENTRU RADIOTERAPIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Prof. Dr. Al. Trestioreanu Bucuresti, sos. Fundeni nr. 252, sector 2-LABORATOR DE TADIOTERAPIE PENTRU ENERGII INALTE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE PENTRU RADIOTERAPIE-8 LOTURI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33151000-3 - Aparate si accesorii de radioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ECHIPAMENTE PENTRU RADIOTERAPIE CONFORM LISTEI DE PRODUSE DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 433, 049RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participarese regaseste in Anexa B-INFORMATII PRIVIND LOTURILE , Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv45 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va putea constituii astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (formular anexat) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat;
- depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata sau fila CEC, confirmata de banca pana la data limita de depunere a ofertelor: cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti, cod inregistrare fiscala 4203709, Pentru constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMM.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se va constitui in cuantum de 5% din val. Contract. fara TVA. Modul de constituire: sub orice formaprev.art. 90, din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare.Pentru constituirea garantieide buna executie conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Ministerul Sanatatii-ACCIZE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea completarea formularului nr1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaIn cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010 se completeaza Formular: 2 (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza Formularul nr 5
-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile 69^1 din OUG 34/2006 conform art13 din legea 279/2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. Se va atasa Formularul 3 completat cu respectarea ordinului
A.N.R.M.A.P nr. 170 din 07/05/2012. (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager: prof.dr.Rodica Anghel, Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana , Director medical : dr.Condrea Ileana, Sef.laborator R.T.E.I. -dr.Dragos Mitulescu,
Expert in fizica -Dumitrache Mihai
Sef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu Elena
Ec.Mihai Ionescu Ref.spec.Butoi Denisa Ioana, ec.Barbuta Cristina?serv.achizitii contractare
Membrii consiliului de administratie
Lazar Iordache-Presedinte,
Constantinescu Corina ?membru,
Niculescu Daniel-membru,
Comandasu Carmen-membru,
Monica Pop- membru,
Draghici Gratiela-membru,
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Se va atasa Formularul 4-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila,
certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social
Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
-Persoane juridice/fizice straineNota
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. cu scopul participarii la licitatie document emis cu 30 de zile calendaristiceinainte de datade depunere a ofertelor, prezentat in forma impusa la eliberare din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri in termen de valabilitate la datade depunere a ofertelor.Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe)- in copieconform cu originalul , in termen de valabilitate la datadedepunerie aofertelor Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale in document solicitat in conformitate cu prevederile art. 183 din OUG 34/2006
In cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat
Autorizatie de furnizare emisa de CNCAN (inclusiveanexe).dupa caz in copieconform cu originalul , in termen de valabilitate la datadedepunerie aofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere care cuprinde informatii generale despre
ofertant , cifra medie globala de afaceri a ofertantului pe ultimi 3 ani .
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat de organele de resort,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produsesimilare efectuate inultimii 3 ani-cuprinzand valori, perioade prestate, beneficiar, cantitati, dupa
caz;cel putin o recomandare
Declaratie de conformitate a producatorului sau echivalent
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate
Documente emise de organisme acreditate care sa confirme certificarea
sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice conf art. 164 din OUG 34/2006 Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. Nu existalimite ale valorilor pana la care elementele prevazute la punctul 1 pot fi imbunatatite. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitieofertantilor in cursul licit. elect. si momentul in care aceste inf. vor fi disponibile: nr. participantilor in runda respectiva a licit. elect.; preturi noiprezentate in cadrul rundei de licitare de catre ofertanti. Nu se cer diferente minime pentru licitarea noilor oferte. Nr. de runde: 1(una) carese va desf. pe o perioada de 2 zile lucr. Toti ofert. trebuie sa fie inscrisi pe site-ul www.e-licitatie.ro pentru a putea part. la etapa de licit.elect. Inf. pe site-ul www.e-licitatie.ro Atrib. se va face pe baza rez. obtinut in urma finalizarii licit. elect. asa cum prevede art. 169 alin. (2) dinOUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
CONDF.ART.55 DIN OUG 34/2006ANUNTUL DE PARTICIPARE SE PUBLICA IN SEAP SI JURNALUL EUROPEAN
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 12:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU, SOS.FUNDENI NR.252, SECTOR2, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, atunci pentru departajare comisia de evaluare va solicita reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256(2*) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Institutului Oncologic Bucuresti
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 252, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer