Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE PENTRU SCAFANDRI


Anunt de participare numarul 63040/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - U.M. 02145 Constanta
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 19, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900123, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Buzatu, Tel.0241/586600 int. 161, Email: [email protected], Fax: 0241/586952, Adresa internet (URL): UM 02145 CONSTANTA - B-dul. 1 Mai, Nr. 19, Constanta, Cod postal: 900123, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE PENTRU SCAFANDRI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul UNITATII MILITARE 02145 CONSTANTA - b-dul. 1 Mai, nr. 19, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea urmatoarelor produse: Labe profesionale pentru echipament etans, Labe profesionale pentru echipament autonom, Labe profesionale pentru antrenament scafandri, Vesta de salvare compensare tip jacket, Cizmulite neopren, Manusi neopren, Vizor scafandru, Labe scafandru, Consola cu trei instrumente (busola, manometru si profundimetru), Geanta transport echipament, Lanterna subacvatica, Lampa stroboscopica tip combiflash care sunt accesorii necesare echiparii unui scafandru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18133900-9 - Echipamente de scufundare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Labe profesionale pentru echipament etans per 1
Labe profesionale pentru echipament autonom per 2
Labe profesionale pentru antrenament scafandri per 1
Vesta de salvare compensare tip jacket buc 14
Cizmulite neopren per 14
Manusi neopren per 14
Vizor scafandru buc 14
Labe scafandru buc 14
Consola cu trei instrumente (busola, manometru si profundimetru) buc 14
Geanta transport echipamentbuc 14
Lanterna subacvatica buc 7
Lampa stroboscopica tip combiflash buc 7
Valoarea estimata fara TVA: intre 39, 000 si 39, 300RON
II.2.2) Optiuni
Da
Operatorilor economici pot depune oferta pentru unul, mai multe sau pentru toate produsele.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.10.2008 pana la 10.11.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie, in procent de 5 %din valoarea contractului fara T.V.A. si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget si venituri proprii pe anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru participarea la procedura esteobligatorie constituirea garantiei pentru participare. Garantia pentru participare la licitatie deschisa este de 780 lei.
Prezentarea obligatorie a urmatoarelor documente: Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. 34/2006
Certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiar teritoriala.
Certificat emis de Administratia Publica Locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea obligatorie a urmatoarelor documente: Fisa de informatii generale privind ofertantul
Bilantul contabil de la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea obligatorie a urmatoarelor documente: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantii au capacitatea de a efectua transportul produselor la U.M. beneficiare, cu cel putin un mijloc de transport specializat, propriu sau inchiriat, conform cu cerintele din Caietul de sarcini;
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca furnizorul vaasigura un delegat la livrare;
Autorizare pentru livrarea produselorin situatia in care ofertantul este distribuitor
Autorizatie pentru livrarea produselor eliberata de importator /distribuitor
Certificat/declaratie de conformitate al produselor eliberat(a) de producator(importator) /organisme abilitate in acest sens
Certificat de calitate care sa ateste existenta unui sistem de management al calitatii (ISO 9001) pentru producator sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Cerinta minima pe care ofertantii trebuie sa o indeplineascapentru a fi considerati calificati: - Cel putin 3 (trei) contracte de furnizare de produse similare indeplinite in ultimii trei ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 5812/03.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 11:00
Locul: sediul UNITATII MILITARE 02145 CONSTANTA - b-dul. 1 Mai nr. 19, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot asista la deschiderea ofertelor persoanele autorizate de catre operatorii economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 46 41, Fax: 021/310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer