Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - echipamente pentru servicii de sanatate in asistenta primara si management al programului national de diabet


Anunt de participare numarul 39000/14.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mihailescu, Tel.3072594, Email: [email protected], Fax: 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
echipamente pentru servicii de sanatate in asistenta primara si management al programului national de diabet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea
Nord-Est
Vest
Nord-Vest
Centru
Sud-Est
Sud-Muntenia
Bucuresti-Ilfov
Sud-Vest-Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 403, 483 si 39, 188, 400RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente pentru servicii de sanatate in asistenta primara si management al programului national de diabet
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computere portabile (Rev.1)
30233232-6-Imprimante matriciale (Rev.1)
30242100-8-Software antivirus (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantit min 11320 seturi -cant max 13584 seturiLOT 1 (regiunea Nord-Est)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1607 bucati
b) Imprimanta matriceala 1607 bucati
c) Antivirus 1607 bucatiLOT 2 (regiunea Vest)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1133 bucati
b) Imprimanta matriceala 1133 bucati
c) Antivirus 1133 bucatiLOT 3 (regiunea Nord-Vest)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1359 bucati
b) Imprimanta matriceala 1359 bucati
c) Antivirus 1359 bucatiLOT 4 (regiunea Centru)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1388 bucati
b) Imprimanta matriceala 1388 bucati
c) Antivirus 1388 bucatiLOT 5 (regiunea Sud-Est)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1222 bucati
b) Imprimanta matriceala 1222 bucati
c) Antivirus 1222 bucatiLOT 6 (regiunea Sud-Muntenia)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1469 bucati
b) Imprimanta matriceala 1469 bucati
c) Antivirus 1469 bucatiLOT 7 (regiunea Bucuresti-Ilfov)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1915 bucati
b) Imprimanta matriceala 1915 bucati
c) Antivirus 1915 bucatiLOT 8 (regiunea Sud-Vest-Oltenia)
a) Calculatoare portabile dotate cu sistem de operare 1227 bucati
b) Imprimanta matriceala 1227 bucati
c) Antivirus 1227 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 30, 403, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.12.2007 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garant particip-scrisoare de garantie bancaraLOT 1 -46.000 lei LOT 2-33.000 lei LOT 3-40.000 lei LOT 4-40.000 lei LOT 5-35.000 leiLOT 6-42.000 lei LOT 7- 55.000 lei LOT 8-35.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din bugetul Ministerului Samnatatii Publice, prin acreditiv bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa formularul nr. 12 A din Sectiunea III Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.
2. Ofertantul va completa formularul nr. 12 B din Sectiunea III Formulare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Pentruconfirmareaplatiitaxelor siimpozitelorlabugetulgeneral consolidat, ofertantul va prezinta Certificatul constatator de atestare fiscala, valabil la data depunerii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare - tip eliberate deautoritatilecompetentedin taraincarecandidatul/ofertantuleste rezident sau are domiciliul.
3. Ofertantul va completa formularul nr. 12 C din Sectiunea III Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa cameradecomertsiindustrienationalasauteritoriala, valabilladata depunerii ofertelor.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa formularul nr. 13 din Sectiunea III Formulare - Informatii generale. Cifra medie de afaceri anuala din ultimii 3 ani: ofertantulva trebui sa indeplineasca cerinta minima de realizare a unei cifre medii de afaceri anuala pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat limita minim impusa de 5.000.000 (cinci milioane) EURO in cazul in care se oferteaza pe unul pana la trei loturi si 10.000.000 (zece milioane) EURO in cazul in care se oferteaza pentru mai mult de trei loturi.2. Ofertantul va prezenta scrisoare de bonitate emisa de banca / bancile cu care ofertantul isi desfasoara activitatile economice.3. Lichiditatea patrimoniala (active circulatorii/datorii curente x 100)- Cerinta minima de lichiditate a contractantului principal este de 100% pentru pentru ultimii 2 ani pentru care a depus bilantul anual.4. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa il depuna, potrivit legii.5.Declaratiepeproprieraspundereprivindrespectareaconditiilorde muncasideprotectieamunciilaelaborareaoferteisiderularea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul va completa formularul nr. 12D si anexa acestuia din Sectiunea III Formulare-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
2.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme acreditatecare confirmacertificareasistemului calitatiiconformstandarduluiISO 9001:2000.
3.Ofertantul va completa formularul nr. 12 G din Sectiunea III Formulare - Declaratieprivindpartea/partiledincontractcaresuntindeplinitede subcontractanti si specializarea acestora. Formularul va fi completat si de subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% la indeplinirea contractului.Lista cuprinzand subcontractantiiva fi insotita de acordul acestora de subcontractaresidescriereamoduluiincarecontractantulprincipalva monitoriza si conduce subcontractantii pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate.
4. Ofertantul va completa formularul nr. 12 H din Sectiunea III Formulare Declaratieprivindutilajele, instalatiile, echipamenteletehnicedecare dispuneoperatoruleconomicpentruindeplinireacorespunzatoarea contractului.
5. Pentru a demonstra capacitatea de livrare a produselor solicitate prin caietuldesarciniinmaxim60ziledeladatasemnariicontractului, ofertantul va completa formularul nr. T1 din Sectiunea III Formulare .6. Ofertantul va prezenta autorizatiile de livrare din partea producatorului original, in cazul in care ofertantul nu este si producatorul produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Anuntul de intentie a fost publicat in OJ nr. 2007/S10-011082 din data de 16.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S010-011082 din 16.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 11:00
Locul: sediul MSP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 10033, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegala, iar plangerea in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA DIN MSP
Adresa postala: str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10032, Romania, Tel.0213072597, Fax: 0213072595, Adresa internet (URL): www.ms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer