Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente retea si servere SCADA


Anunt de participare (utilitati) numarul 137220/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA MOTROC, Tel. +40 372523238, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente retea si servere SCADA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central, Str. Caracal nr. 244, Craiova, Jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona: ROUTER WAN ? 9 buc.;Switch WAN ? 9 buc.;Switch LAN ? 9 buc.;SEVER SCADA ? 2 buc.; RACK ? 9 buc.;UPS 3000VA ? 9 buc.;Termometru cu senzor ? 9 buc.;Sistem operare ? 12 buc.;Router GPRS ? 3 buc.;Gateway backup ? 9 buc.;Concentrator Gateway backup ? 2 buc.;Echipament radio de transmisie pana la 50 km ? 10 buc.;MEDIA CONVERTOR DISTANTA SCURTA ? 17 buc.;MEDIA CONVERTOR DISTANTA MEDIE ? 2 buc.;Kit Instalare MC FRM 301 ? 1 buc.;Extindere capacitate procesare solutie virtualizare ? 1 buc.;Upgrade echipmente existente switch cisco 6509 ? 2 buc.;MEDIA CONVERTOR multimod ? 16 buc.;Conectica ? 1 buc.;
SFP 1 fir compatibil Cisco ? A ? 2 buc.;SFP 1 fir compatibil Cisco ? B ? 2 buc.;Sursa redundanta switch existent catalyst 3750x ? 4 buc.;Switch gigabit ? 1 buc.;USB IP Dongle Server ? 2 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente retea si servere SCADA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 354, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 13550 Lei: Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova insotit de extrasul de cont de la banca emitenta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. Ordinul de plata insotit de extrasul de cont de la banca emitenta, sau scrisoarea de garantie bancara in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Ofertantul ce nu prezinta extrasul de cont de la banca emitenta va fi descalificat. In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 13550 Lei. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii. a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din valoarea de adjudecare a contractului de furnizare; b)Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69' din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Doina Vornicu- Director Executiv Membru al Directoratului, Ion Dobrescu- Membru al Directoratului, Viorel Catana - Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Paul Godeanu - Membru al Comisiei de evaluare, Constantin Osiceanu - Membru al Comisiei de evaluare, Viorel Rosu - expert cooptat, Radu Sanda - expert cooptat);
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.(formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara). Obligatiile exigibile la plata la data organizarii licitatiei sunt cele aferente lunii anterioare (original sau copie conforma cu originalul).- Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
- Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 de zile inainte de de data licitatiei, in copie conform cu originalul sau original.- In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util cazierul judiciar, acesta poate prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca nu se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.d din OUG nr. 34/2006 urmind ca prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tirziu de data aprobarii hotaririi de atribuire (Formularul 12B).
- Pentru persoane juridice / fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani 2438460 Lei (fara TVA). Cifra de afaceri se va calcula la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la BNR sau eu.europa.budget. Ofertantul va prezenta bilantul pe ultimul an in original sau copie conform cu originalul. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor L. nr.346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr.27/2006 pentru IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii 3 ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin Caietele de Sarcini, cu o valoare egala sau mai mare decat 677350 Lei (fara TVA).
Un document care sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; b) daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: ?neconformitati care au condus la reluarea livrarii; ?cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; ?receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Un document care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind personalul responsabil cu indeplinitrea contractului insotita de CV-urile persoanelor nominalizate.
Ofertantul va face dovada disponibilitatii personalului certificat pentru acest proiect dupa cum urmeaza: IBM Certified Tivoli Monitoring V6.2 ? 1 consultant certificat;IBM Tivoli Compliance Insight Manager v8.5 ? 1 consultant certificat;IBM Certified Deployment Professional Tivoli Netcool/OMNIbus V7.3 ? 1 consultant certificat;Mcrosoft Certified System Engineer 2003 ? 1 consultant certificat;CCNA -Cisco Certified Network Associate - 1 consultant certificat;CCNP -Cisco Certified Network Professional - 1 consultant certificat;CCSP -Cisco Certified Security Professional - 1 consultant certificat;CCDA -Cisco Certified Design Associate - 1 consultant certificat; VMware Certified Professional on vSphere 5 - un consultant certificat;
Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate.
Ofertantii vor fi certificati ISO 20000 pentru activitatea de distributie si service pentru echipamentele hardware si software ofertate deoarece va trebui asigurat service pe perioada de garantie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CEZ DISTRIBUTIE S.A, DEPARTAMENT ACHIZITII
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Etaj III, Judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523238, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer