Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente si aparataj pentru centralizari si semnalizari feroviare: 8 loturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 128311/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1 Brasov, camerele P19-20, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  500024, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dospinescu, Tel. 0268/ 410709, Email:  [email protected], Fax:  0268/ 410709, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente si aparataj pentru centralizari si semnalizari feroviare: 8 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Regional, str. Fundatura Harmanului, nr.3, Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente si aparataj pentru centralizari si semnalizari feroviare, impartite in opt loturi, , tipurile acestora sicantitatile fiind prezentate la subcap.A.2. din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34942000-2 - Echipament de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipamente si aparataj pentru centralizari si semnalizari feroviare, impartite in opt loturi, , tipurile acestora sicantitatile fiind prezentate la subcap.A.2. din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 123, 672.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP constituita cf cap.C.6 din DAF.IMM 50%.Val GP/lot in anexa "Loturi" la "Informatii suplimentare".In cazul ofertarii mai multor loturi, GP se insumeaza coresp loturi ofertate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib, Decl.neincadr. art.691 si 181 OG34;decl. Cf. Ord.314, Certif. constat. indepl. obligat. exigibile de plata a impozit la stat si locale si a contrib. pt asig. soc de stat si sanatate valabile, Decl.participant procedura, Certif.inreg. de la ORC, Certif.constat. de la ORC valabil, docum.IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 15.000 lei lot I, 3.400 lei lot II, 1.700 leilot III, 2.600 lei lot IV, 30.000 lei lotV, 60.000 lei lot VI, 44.000 lei lot VII si 29.000 lei lot VIII; bilant contabil la 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate de org competente. In cazul ofertarii mai multor loturi, cifra medie anuala de afaceri se va insuma in mod corespunzator loturilor ofertate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
listaprincipale livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; experienta similara se sustine prin prezentarea in cadrul listei a unuia sau mai multe contracte de furnizare, care au avut ca obiect livrarea unor produse similare cu cele supuse achizitiei sicare au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 5.000 lot 1, 1.200 lei lot II, 600 leilot III, 900 lei lot IV, 9.900 lei lotV, 19.900 lei lot VI, 14.500 lei lot VII si 9.600 lei lot VIII. In cazul ofertarii mai multor loturi, experienta similara se va insuma in mod corespunzator loturilor ofertate;Recomandari din partea beneficiarilor contractelor care sustin exp similara; Informatii cu partea din contractce va fi subcontractata si datele de recunoastere ale subcontractantilor, Autoriz furniz ferov si Agrem Th Ferov, Certif ISO 9001:2008 sau certif echival. emise de organismele stabilite in alte state UE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2011 11:00
Locul: SRCF Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire se poate solicita in forma letrica la fax 0268410709 cu 24h inauntea ridicarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond. OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, cf. art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Brasov
Adresa postala:  str. Politehnicii, nr.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax:  0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer