Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente si aparataj pentru centralizari si semnalizari feroviare


Anunt de participare (utilitati) numarul 133311/24.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Bucuresti str. Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 0213199539/133204, In atentia: Lulea Constanta, Email: [email protected], Fax: +40 0213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente si aparataj pentru centralizari si semnalizari feroviare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Sectiei CT2 Bucuresti Basarab
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente si aparataj pentru centralizari si semnalizari feroviare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34942000-2 - Echipament de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 11. Bolt liniar control EM 2-5( sau bolt LC 2) D 16x3/D12x36/39(mm) -85 buc2. Bolt bara control EM5 SJ( sau bolt MC 2) D 27x20/D24x60/80(mm) -145 buc3. Bolt bara control EM5 DJ( sau bolt MC 3) D 27x20/D24x70/90(mm) -90 buc4. Bolt bara actionare control EM2 cu bare rotunde D30x5/D24x65/70(mm)-42 buc5 Bolt bara actionare, contro conexiune EM2-5/ D 27x20/D24x65/85(mm)-41 buc6 Bolt bara actionare si conexiune EM2 cu bare dreptunghiulare D 27x20/D24x65/85(mm)-130 buc7 Bolt special bara ?liniar control EM5-65 buc8 Bolt special drug-bara manevrare EM5-25 buc9 Bolt special limba-bara control EM5 -25 buc10 Bolt funie bobina de joanta -70buc11 Bolt funie la sina c.d.c monofilar- 20 buc12 Bucsa concentrica pt. F.V. D32xD24x22, 5/20, 5(mm)-129 buc13 Bucsa excentrica 32x24x19, 5 -20 buc14 Bucsa excentrica 32x24x20, 5 -200 buc15 Bucsa excentrica 32x24x22, 5 -20 buc16 Bucsa excentrica 32x24x24 -20 buc17 Bucsa excentrica 32x24x22 -20 bucLotul 21 Bolt special bara tractiune drug EM5(bare reglabile)- 55 buc2 Bolt special bara control-limba macaz EM5(bare reglabile)-55 buc3 Bucsa izolatoare si inele izolatoare teflon pt. bare reglabile- 230 bucLotul 31 Indicatorul ?semnalul este pe partea stanga a caii?-20 buc2 Set balize avertizoare pentru semnale prevestitoare pe liniineechipate cu BLA(set balize: ?Atentie, semnalul prevestitor este 300 m!?, Atentie, semnalul prevestitor este 20000 m!?, Atentie, semnalul prevestitor este 100 m!?)-9 buc3 Reperul semnalului prevestitor pe distante intre statii fara bloc de linie automat -104 Reperul semnalelor luminoase de trecere ale blocului de linie automat care fac si functia de semnale prevestitoare-25 buc5 Reperul semnalelor luminoase de trecere ale blocului de linie automat(L=1100 mm)-10buc6 Reperul semnalelor luminoase de intrare, iesire, de parcurs sau ramificatie(L=1100 mm)-20buc7 Reperul pentru indicarea intrarii pe o sectie de circulatie cu semnale luminoase cu trepte multiple de viteza -5 buc8 Reperul pentru marcarea iesirii de pe o sectie de circulatie cu semnale luminoase cu trepte multiple de viteza -5 buc9 Reperul semnalelor luminoase de trecere ale blocului de linie automat, care fac si functia de semnale de avarie la trecerile la nivel -4 buc10 Tablita cu inscriptii pentru denumire semafor: ?A1/2?, ?B?, ?C?, ?D? -51 buc11 Indicator cruce Sf. Andrei dubla - 8 buc12 Indicator cruce Sf. Andrei simpla- 2 bucLotul 41 Brose conexiune din alama - 2500 bucLotul 51 Capac pichet PA-1 -12 buc2 Capac pichet PA-2 -12 buc3 Capac distribuitor D7-49 -9 buc4 Capac distribuitor D4-28-9 buc5 Capac UI-28 -9 buc6 Capac pichet UT-14 -9 buc7 Capac pichet autostop-5 buc8 Capac cutie jonctiune semnal -2 buc9 Capac cutie 4 transformatori -2 buc10 Capac cutie 6 transformatori -2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 59, 991RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare totala in valoare de :899, 87 lei, respectiv: pentru lotul I - 166, 20 lei; pentru lotul II- 133, 80; pentru lotul III ?374, 99 lei; pentru lotul IV -75, 00; pentru lotul V ? 149, 88 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara; b) instrument de garantare emis de o societate de asigurari; c) ordin de plata in favoarea autoritatii contractante nr. RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XX deschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. d) numerar la casieria Sucursalei CREIR CF Bucuresti. Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, care nu se afla in stare de faliment sau reorganizare. Se va utiliza modelul indicat in Formularul 4 (Sectiunea III ) Garantia de participare nu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta in afara plicului . Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de furnizare , fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului : - Instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o socitate de asigurari ; - prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12A din SectiuneaIII- FormulareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare - Formularul 12B din SectiuneaIII- Formulare.Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG34/2006?? - Formular B2 din SectiuneaIII ? Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Adrian Mirea ? Sef Divizie Instalatii ? Presedinte Comisie ; Virgil Lapadat ? Sef Serviciu Tehnico- Economic - Membru; Radu Liviu ? Contabil Sef Regional - Membru;Epuran Dan ? Consilier Juridic - Membru; Lulea Constanta ? Economist ? MembruCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf.Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010-Formularul B1 din Sectiunea III - FormulareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea III ? Formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a )Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune ofertab) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat(ANAF-DGFP)care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.Atestate: Autorizatie de furnizor feroviar ? AFER, pentru categoria produelor critice respective , valabila de la data depunerii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare totala de cel putin :119.982 lei, respectiv: pentru lotul I - 22.160; pentru lotul II ? 17.840; pentru lotul III ? 49.998; pentru lotul IV ? 10.000; pentru lotul V ? 19.984 In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 , acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati , respectiv 2009 , 2010 , 2011 .
b) Bilant contabil la data de 31.12.2010 sau 31.12.2011.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011 va prezenta acest bilant .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani Formularul 12E din Sectiunea III - Formulare. Experienta similara - Formularul B4 din Sectiunea III - Formulare Recomandari ? Formularul B5 din Sectiunea III ? Formulare. Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de produse similare a caror valoare este mai mare sau egala cu 59.991 lei, respectiv: pentru lotul I -11.080; pentru lotul II ? 8.920; pentru lotul III ? 24.999; pentru lotul IV ? 5.000; pentru lotul V ? 9.992. Ofertantul va prezenta Formularul 12 I ?Informatii privind personalul de specialitate de care dispune? din Sectiunea III - Formulare. Ofertantul va prezenta Formularul 12 H Declaratie privind , echipamentele tehnice? din Sectiunea III - Formulare.
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 , in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 11:00
Locul: Sucursala C.R.E.I.R CF Bucuresti, Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice, camera 56, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret , se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Sucursalei C.R.E.I.R CF Bucuresti
Adresa postala: Str. Piata Garii de Nord , nr.1-3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 0213199539/133324, Fax: +40 0213182372, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer