Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente si consumabile de natura tehnologiei informatiilor UPP- Proiect PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA


Anunt de participare numarul 98016/14.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Eforiei nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel.021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr. 2A. sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062324, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel.021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P.
Adresa postala: Strada Italiana, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 065421, Romania, Tel.021/303.29.00
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr. 2A. sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062324, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Rosu, Tel.021/778.70.70, In atentia: Aurel Rosu, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente si consumabile de natura tehnologiei informatiilor UPP- ProiectPROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Eforie, nr. 3-5 , sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente si consumabile de natura tehnologiei informatiilor UPP- ProiectPROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIAconform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48760000-3-Pachete software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente si consumabile de natura tehnologiei informatiilor UPP- ProiectPROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIAconform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 349, 188RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea totala a contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programe din Fondul Social European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Furnizori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
: declaratia de eligibilitate; formularul (12A) din sectiunea formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.u.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular 12B din sectiunea formulare , precum si copii legalizate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, valabile la data depunerii ofertei. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si certificat de inregistrare al firmei-in copie legalizata/original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- bilantul contabil intocmit pe anii 2006, 2007, 2008inregistrat la autoritatea fiscala competenta, in copie, stampilat si semnat conform cu originalul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Hotararea nr. 1660 din 22 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice OUG 34
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 10:30
Locul: str. Leaota nr. 2A. sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea la sedinta de deschidere se va face in baza unei imputerniciri din partea firmei ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada STAVROPOLEOS nr.6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 065428, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MAI-GAIICI
Adresa postala: str. Leaota nr. 2A. sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062324, Romania, Tel.021/778.70.70, Email: [email protected], Fax: 021/316.55.77
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2010 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer