Licitatie Publica - Echipamente si instrumentar necesar executiei activitatii de monitorizare a speciilor de plante de interes comunitar
Anunt de participare numarul 139674/13.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Teodor GOGONEA, Tel. +40 0212239072, In atentia: Teodor GOGONEA, Email: [email protected], Fax: +40 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente si instrumentar necesar executiei activitatii de monitorizare a speciilor de plante de interes comunitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Sediul - Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei, nr. 296, Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente si instrumentar necesar executiei activitatii de monitorizare a speciilor de plante de interes comunitar: Lot 1: furnizarea de echipamente de birou: Computer de birou, Computere portabile, Pachete software IT, Pachete software antivirus, Ecrane si console de computere, Tablete grafice, Surse de alimentare electrica, etc.Lot 2: furnizarea de echipament digital de cartografie si software Sisteme de navigare si de pozitionare globala, Pachete software IT, etc si servicii de instalare si instuire pentru utilizarea echipamentelor respective.Lot 3: furnizarea de echipament de teren Echipamente de protectie, etc.Lot 4: furnizarea de echipamente foto si conexe Echipament fotografic, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48517000-5 - Pachete software IT (Rev.2)
18143000-3-Echipamente de protectie (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
38112100-4-Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
38650000-6-Echipament fotografic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie Echipamente si instrumentar necesar executiei activitatii de monitorizare a speciilor de plante de interes comunitar: Lot 1: furnizarea de echipamente de birou: Computer de birou, Computere portabile, Pachete software IT, Pachete software antivirus, Ecrane si console de computere, Tablete grafice, Surse de alimentare electrica, etc. - 165.083, 48 leiLot 2: obiect furnizarea de echipament digital de cartografie si software Sisteme de navigare si de pozitionare globala, Pachete software IT, etc. - 633.958, 09 leiLot 3: furnizarea de echipament de teren Echipamente de protectie, etc. - 103.492, 53 leiLot 4: furnizarea de echipamente foto si conexe Echipament fotografic, etc. - 218.398, 81 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 120, 932.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantia de participare: lot1:3301, 66, lot2:12679, 16, lot3:2069, 85, lot4:4367, 97. Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO79TREZ7065005XXX000116, deschis la Trezorerie Sector 6, cod fiscal: 4183326 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia, suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006.In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa de la punctul I.1). Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form Garantia de buna executie in cuantum de 10% din val. ctr fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc de asigurari in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert. poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si FEDR prin proiect finantat prin ?Programul Operational Sectorial Mediu? (POS Mediu), Axa prioritara 4, SMIS-CSNR 17655, contract de finantare nr. 130537/10.01.2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Acad. Octavian Popescu, director, reprezentantul legal al Institutului de Biologie Bucuresti
-Contabil Sef Mihaela Petre
-Membrii comisiei de evaluare, numiti prin decizie a directorului (Presedinte: Dr. Simona Mihailescu, Membrii cu drept de vot: Armand-Ionut Ionescu, Carmen Elena Calin, Teodor Gogonea)
- Persoane care aproba bugetul: Consiliul de Administratie: Acad. Octavian Popescu, Dr. Medana Zamfir, Ec. Mihaela-Maria Petre, Dr. Sorin Stefanut, Dr. Nicolae Mirancea.
Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii, de subcontractanti si de tertul sustinator.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in situatia in care oferta va fi declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: - inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare;
- in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3, nu mai mica decat:
? 330.160 lei pentru lotul 1, ? 1.267.910 lei pentru lotul 2, ? 206.980 lei pentru lotul 3, ? 436.790 lei pentru lotul 4.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%.
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile aferente ultimilor trei ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere).
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci
situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare
a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor au livrat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie de minim: -123.813 lei (fara TVA), pentru lotul 1, avand ca obiect furnizarea de echipamente de birou, -475.469 lei (fara TVA), pentru lotul 2, avand ca obiect furnizarea de echipament digital de cartografie si software, -77.620 lei (fara TVA), pentru lotul 3, avand ca obiect furnizarea de echipament de teren, -163.800 lei (fara TVA), pentru lotul 4, avand ca obiect furnizarea de echipamente foto si conexe. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/contracte/recomandari/procese verbale de receptie.
Continuare Cerinta nr. 1
In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea
acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului,
pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor.Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila
operatorului economic.
Continuare Cerinta nr. 1
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.
Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la cap. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata casti
Tert sustinator
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent.Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Dupa evaluarea ofertelor, se va publica in SEAP un anunt privind licitatia electronica si se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei pentru fiecare lot. Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Pentru fiecare lot, contractul se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S80-131576 din 23.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 19:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii din Splaiul Independentei 296, Sector 6, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor din Romania in baza articolului 17 din Directiva Habitate?, proiect finantat prin ?Programul Operational Sectorial Mediu? (POS Mediu), Axa prioritara 4, SMIS-CSNR 17655, contract de finantare nr. 130537/10.01.2011
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
? In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care vor fi transmise comisiei de evaluare in plic sigilat. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 296, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel. +40 212239071, Email: [email protected], Fax: +40 212239071, Adresa internet (URL): http: //www.ibiol.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 15:33