Licitatie Publica - Echipamente si piese schimb pompe, piese schimb sala masini, piese schimb instalatii hidrotehnice
Valoarea Contractului:
279.143 RON
Castigatorul Licitatiei: Intercom S.A.
279.143 RON
Castigatorul Licitatiei: Intercom S.A.
Anunt de atribuire numarul 133438/11.04.2012
Informatii anunt de participare asociat 123465
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Produse Energie, Tel. +40 0253372462, In atentia: ing. ZAMFIROIU C-TIN, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Echipamente si piese schimb pompe, piese schimb sala masini, piese schimb instalatii hidrotehnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC C. E. Rovinari SA, Depozitul Central alTERMOCENTRALEIROVINARI
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia produselor: "Echipamente si piese schimb pompe, piese schimb sala masini, piese schimb instalatii hidrotehnice" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42124200-6 - Piese pentru pompe sau pentru elevatoare de lichide (Rev.2)
31161000-2-Piese pentru motoare si generatoare electrice (Rev.2)
42912300-5-Utilaje si aparate de filtrare sau de purificare a apei (Rev.2)
42955000-5-Piese pentru utilaje de filtrare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
279, 143RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 324 Denumirea: Piese schimb sala masini si instalatii hidro
V.1) Data atribuirii contractului 29.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Intercom S.A.
Adresa postala: Str. Stirbei Voda nr. 103A, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240588, Romania, Tel. 0250741404, Email: [email protected], Fax: 0250741404, Adresa internet (URL): www.intercom-itc.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 31773.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 325 Denumirea: Piese schimb sala masini si instalatii hidro
V.1) Data atribuirii contractului 29.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ENERGO-PRODUCT S.R.L.
Adresa postala: Str.Stolnicul Vasile nr.27, bl.27, ap. 20, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023362, Romania, Tel. 0723-130412, Email: [email protected], Fax: 021-2408268
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 88870.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3, 8, 9
Contract nr: 326 Denumirea: Piese schimb sala masini si instalatii hidro
V.1) Data atribuirii contractului 29.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
HANA COMIMPEX SRL
Adresa postala: STR. HORIA TECULESCU NR. 97, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel. 0744 556124, Email: [email protected], Fax: 0265 773718
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 101000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
10
Contract nr: 327 Denumirea: Piese schimb sala masini si instalatii hidro
V.1) Data atribuirii contractului 29.03.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ENERGOREPARATII SERV S.A.
Adresa postala: sect.4, sos.Berceni, nr.104, corp A 154, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032091, Romania, Tel. 021-317.40.42, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021-317.40.41
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 57500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si GBE, conform Legii nr346/2004.Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiectiuni asupra proiectului de contract si alte clarificari pentru elaborarea ofertei, in conditiile prevazute in OUG nr.34/2006 si HG 925/2006.Toate documentele de calificare solicitate prin Fisa de date vor fi in mod obligatoriu prezentate in ofertele depuse, in caz contrar oferta va fi respinsa(exceptie cazul in care ofertantul prezinta o declaratie pe propria raspundere conform art. 11 alin4 din HG 925/2006.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv, daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de dreptul de a depune declaratia pe proprie raspundere, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Nu se admit completari cu documente lipsa dupa inceperea sedintei de deschidere. Dupa deschiderea ofertelor se vor cere numai clarificari la documentele depuse(existente), daca este cazul.Se va preciza in mod obligatoriu perioada de valabilitate a ofertei, termenul de scadenta la plata al facturilor si modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului. Documentele din plic vor fi certificate de o persoana autorizata din cadrul societatii ofertante care va mentiona: , ,prezentul este conform cu originalul?? semnat si stampilat.In cazul in care pe locul 1 sunt clasate mai multe oferte admisibile cu preturi egale, se va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara, in plic inchis, pana la stabilirea ofertei castigatoare.DOCUMENTATIE RESPINSA 4038/16.12.2011.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu 34, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 0253218661, Fax: +40 0253218147
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Energeticianului nr.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 10:33