Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 2100cni | 2103 | 21101 | 2115 | 212.759.795 lei | 2124 | 21359 | 2174 | 2176 | 2176 deseuri +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente si solutii de upgrade tehnologic pentru infrastructura de comunicatii date a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala


Anunt de participare numarul 146928/01.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central ANAF, tronson VII, etaj 6, camera 22, Tel. +40 213872370 / +40 213871178, In atentia: Mihai Marin, consilier superior, Email: [email protected], Fax: +40 213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente si solutii de upgrade tehnologic pentru infrastructura de comunicatii date a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANAF din Bucuresti, str. Poenaru Bordea, nr. 3-5 sector 4, Bucuresti (sediul Directiei Generale de Tehnologia Informatiei ? DGTI); alte locatii detaliate in capitolul 5 din Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente si solutii de upgrade tehnologic (inclusiv cresterea nivelului de securitate prin elemente de filtrare trafic) pentru infrastructura de comunicatii date a ANAF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32422000-7 - Componente de retea (Rev.2)
32428000-9-Extensie de retea (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
51300000-5-Servicii de instalare de echipament de comunicatii (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati/componente conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000, 00 euro, sau echivalent in alta valuta la cursul BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006. Prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din suma fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator; b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 1).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz).
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular 2).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertulsustinator (dupa caz).
3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 3).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUGnr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 4).
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gelu Stefan Diaconu, presedinte, Octavian Deaconu, secretar general, Narcisa Bradeanu, director general, Directia generala de buget si contabilitate, Paul Soviani, director general adjunct, Directia generala de buget si contabilitate, Florina Pasca, sef serviciu, Directia generala de buget si contabilitate, Lacramioara Golban, sef birou, Directia generala de buget si contabilitate, Anamaria Danalache, consilier superior, Directia generala de buget si contabilitate, Toma Costreie, director general, Directia generala juridica, Luiza Geambasu, director general adjunct, Directia generala juridica, Marius Daniel Pestina, director general, Directia generala de tehnologia informatiei, Virgiliu Paun, director general adjunct, Directia generala de tehnologia informatiei, Mircea Manolescu, sef serviciu, Directia generala de tehnologia informatiei, Ciprian Gheorghe, sef birou, Directia generala de tehnologia informatiei, Gheorghe Gachi, director general, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Elena Giorgiana Nicoleta Hagi-Nicovici, director general adjunct, Directia generala de investitii achizitii publice si servicii interne, Teodor Stan, sef serviciu, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, George Nastase, consilier superior, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne, Marin Mihai, consilier superior, Directia generala de investitii, achizitii publice si servicii interne
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular 5).
6.Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
7. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Informatii privind persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ofertant. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Informatii privind persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani. Media trebuie sa fie cel putin
egala cu 3.000.000 euro. Cursul de schimb la care se determina echivalenta leu/euro este cursul mediu anual comunicat de BNR dupa cum urmeaza: 2012 :1 euro= 4, 4560 lei 2011:1 euro = 4, 4379 lei 2010:1 euro = 4.2099 lei. Ofertantii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro vor
utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala
Europeana pentru respectivele monede. Toate calculele referitoare la astfel
de conversii vor fi prezentate explicit in Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul Informatii generale ? Formular nr 6 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantullegal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.
Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt, autoritati contractante, sau clienti privati. Furnizarea la nivelul unui contract, maxim 3 contracte, produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie cel putin 2.200.000 euro.Prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
Manager de Proiect
Certificare in domeniul managementului de proiect (PMBOK, PRINCE2, TEMPO).
Experienta specifica: participarea ca expert in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia a desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii.
Specialist Securitate IT
Experienta generala: minim 3 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare cu diploma de licenta. Experienta specifica: experienta ca specialist de securitate in cel putin 1 proiect TI&C, implicand manipularea in siguranta a datelor personale sau ale companiei si proceduri de certificare a securitatii.Certificari: cel putin una din certificarile profesionale in Securitate TI&C - Management sau Audit de Securitatea Informatiei CISM - Certified Information Security Manager sau CISA - Certified Information Systems Auditor sau echivalent, CCIE Security - sau echivalent, CCIE R&S sau echivalent, CCDP sau echivalent, CSSDS sau echivalent;
Specialist ininfrastructura de comunicatii / Coordonator Tehnic
Experienta generala: minim 3 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare cu diploma de licenta. Experienta specifica: experienta ca specialist in infrastructuri de comunicatii in cel putin 1 proiect TI&C care a implicat multiple protocoale de rutare (MPLS, OSPF, ISIS, EIGRP, RIP, BGP) si multiple servicii concurente.Certificari: CCIE R&S - Cisco Certified Internetwork Expert sau echivalent.
Specialist in infrastructura de comunicatii (1)
Experienta generala: minim 3 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare cu diploma de licenta. Experienta specifica: experienta ca specialist in infrastructuri de comunicatii in cel putin 1 proiect TI&C si integrare de comunicatii date / voce;
Certificari: CCNP - Cisco Certified Network Professional; CCDP - Cisco Certified Design Professional sau echivalent;
Specialist in infrastructura de comunicatii (2)
Experienta generala: minim 3 ani experienta generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare cu diploma de licenta. Experienta specifica: experienta ca specialist in infrastructuri de comunicatii in cel putin 1 proiect TI&C si integrare de comunicatii date / voce;
Certificari: CCNP - CISCO CERTIFIED NETWORK PROFESSIONAL; CCDP - Cisco Certified Design Professional sau echivalent;
Scrisoare/un certificat care atesta instruirea personalului propus in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.
Se solicita operatorului economic sa dovedesca asigurarea unui nivel corespunzator al managementului calitatii (ISO9001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul 7 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Se va completa si prezenta Formularul 8 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Pentru perioada aferenta anilor 2012, 2011, 2010 conversia monedelor in care este exprimat pretul contractelor se va efectua conform cursului de schimb mentionat la pct.III.2.2) Pentru anul 2013 se va utiliza cursul de schimb valutar euro/leu 1 euro = 4, 5 lei. Pentru perioada aferenta anilor 2012, 2011, 2010, pentru conversia altor monede decat euro sau leu, se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana pentru respectivele monede.Pentru expertii propusi autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea CV ? ului, (ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV va solicita operatorului economic clasat pe locul intai copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta expertului) si declaratia de disponibilitate ? Formularul 9.Pentru expertii propusi autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea CV ? ului, (ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV va solicita operatorului economic clasat pe locul intai copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta expertului) si declaratia de disponibilitate ? Formularul 9.Pentru expertii propusi autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea CV ? ului, (ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV va solicita operatorului economic clasat pe locul intai copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta expertului) si declaratia de disponibilitate ? Formularul 9.Pentru expertii propusi autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea CV ? ului, (ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV va solicita operatorului economic clasat pe locul intai copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta expertului) si declaratia de disponibilitate ? Formularul 9.Pentru expertii propusi autoritatea contractanta solicita in faza de ofertare prezentarea CV ? ului, (ulterior in vederea demonstrarii experientei prezentate in CV va solicita operatorului economic clasat pe locul intai copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor si a actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta expertului) si declaratia de disponibilitate ? Formularul 9.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie cu mentiunea conform cu originalulDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar runde: 2Durata rundei: 24 orePoate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: nuOfertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret: daOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: daLicitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: nuSe va utiliza pasul de licitare: nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1122225/19.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2013 11:30
Locul: Sediul ANAF, tronson VII, etaj 6, camera 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic! Programul este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.In cazul in care un ofertant uzeaza de prevederile art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in anexa care va insoti declaratia respectiva, acesta trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.CPV suplimentar: 48821000-9 Servere de retea (Rev.2)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne - ANAF
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0213872480, Email: [email protected], Fax: +40 0213199676
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2013 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer