Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente si subansambluri pentru terenuri de joaca la unitatile subordonate centrului de executie bugetara Ghe Lazar


Anunt de participare numarul 48142/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul NationalGheorghe Lazar
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr.48, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voicu, Tel.3146289, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3146289, Adresa internet (URL): www.cnlazar.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente si subansambluri pentru terenuri de joaca la unitatile subordonate centrului de executie bugetara Ghe Lazar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinitele: 269, 270, 271, 125, 150
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente si subansambluri pentru terenuri de joaca la unitatile subordonate centrului de executie bugetara Ghe Lazar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36535200-2 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipamente si subansambluri pentru terenuri de joaca la unitatile subordonate centrului de executie bugetara Ghe Lazar
Valoarea estimata fara TVA: 123, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Aut contractanta isi rez dr de a opta pt achiz de noi produse conf art 122, lit e
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in valoare de 9.000 lei si garantia de buna executie5% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local, platile se vor face dupa incheierea procesului verbal de receptie a produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl privind eligibilitatea
2.Decl privind neincadrarea in preved art 181
3.Certif constatatoare privin indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelo si taxelor locale catre bugetul de stat sic el local formulare tip eliberate in luna aprilie 2008
4.Certif constatator emis de ORC aprilie 2008
5. Act constitutive, statut, contract de societate
6.Certif de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Scrisoare de bonitate bancara aprilie 2008
2.Bilant contabil la 31.12.2007
3.Inform privind cifra de afaceri
4.Lichiditate generala
5.Solvabilitate patrimoniala
6.Decl contract privind termenele de plata si de livrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.Se solicita o medie de minim de 500.000 lei4.Incadrarea valorii peste 90%5.Incadrarea valorii peste 20%. Toate cerintele ref la capacitatea economico financiara decurg din faptul ca ofertantul va sustine din surse proprii furnizarea produselor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista princip produse furnizate in ultimii 3 ani
2.Fisa de informatii privind experienta similara + recomandari
3.Asig cu personal de specialitate
4.Inform privind protectia mediului
5.Dosar de prezentare a sist de conducere si de asig a calitatii
6.Documente privind disponibilitatea in stocuri pt produsele solicitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Valoarea totala minima 350.000 lei, 3 recomandari4.Document emis de un organism public ce are competente in domeniul mediului din care sa rezulte ca se respecta masurile de protectie a mediului5.Certif ISO 9001 si 14001, sau in curs de atestare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de livrare
10%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: de la sediul nostru, serv contabilitate
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 12:00
Locul: La sediul nostru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv Contabilitate
Adresa postala: Bdul Regina Elisabeta, nr. 48, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Tel.3146289
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer