Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente speciale de criminalistica pentru politia de frontiera romana


Anunt de participare numarul 40900/21.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Tel.+ 40 21 3265555 int 611, In atentia: domnului Gabriel VARNAIOTE, Email: [email protected], Fax: 004021 3268709; 3268730, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente speciale de criminalistica pentru politia de frontiera romana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform fisei de date a achizitiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul prezentei achizitii presupune depistarea si examinarea amprentelor si a urmelor biologice la fata locului si in laborator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33261200-9 - Scanere (Rev.1)
31500000-1-Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.1)
31515000-9-Lampi cu ultraviolete (Rev.1)
31521300-7-Lampi electrice portabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sursa de iluminat cu lumina variabila- 22 seturi; lampa UV fixa de laborator- 114 seturi; lampa UV fixa de laborator- 23 seturi; scaner- 33 seturi.
Valoarea estimata fara TVA: 829, 750EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPAREcuantumul garantiei de participare va fi de 8.300 Euro (Formularul nr.4 din Sectiunea 2).Garantie de buna executie, 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantarea partii romane. Programul Phare RO 2005/017-553.03.04.02.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (acord de asociere legalizat) / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006;Certificat constatator;Adresa de la Instanta Competenta; Certificate fiscale; Imputernicire; Cazier judiciar; Bilant contabil.
Operatorul economic care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006).Se completeaza Formularul 4.3.1).a) Media cifrei anuale de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari finalizati a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fieb) Media profitului operational anual pentru ultimii 3 ani financiari finalizati a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) mai mare de 500.000 euro;b) pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa experienta similara
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 4.4.6)pentrucontracte similare, indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 3 ani.a) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au finalizat cu succes in domeniile: livrare, instalare, comisionare si pregatire utilizatori, in domenii similare (depistarii si examinarii urmelor biologice si amprentelor la fata locului si in laborator), in ultimii 3 ani, In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Standarde de asigurarea calitatiib) Ofertantul trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate ISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul va completa Formularul 4.4.8.In cal unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de membrii asociatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : a) cel putin 1 proiect, cu participarea ofertantului la fiecare contract in parte de minimum 300.000 EuroCerinta minima: b) Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2008 12:00
Locul: OPCP, Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO 2005/017-553.03.04.02.01 Echipamente speciale de criminalistica pentru Politia de Frontiera Romana
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 3265555 int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 3268709; 3268730
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu legislatia in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 3265555 int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer