Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta, in vederea dezvoltarii serviciilor de acordare a asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat in Regiunea Sud ? Est, cod


Anunt de participare numarul 130296/15.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "SUD-EST" PENTRU SITUATII DE URGENTA
Adresa postala:  Bd. Tomis nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241.488.413, Email:  [email protected], Fax:  0241.488.411, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ASOCIATIE DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA
Activitate (activitati)
Altele: Programare si implementare proiect regional
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventie in situatii de urgenta, in vederea dezvoltarii serviciilor de acordare a asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat in Regiunea Sud ? Est, cod SMIS 19213
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetele din Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ?Sud-Est? pentru Situatii de Urgenta: Braila, Buzau, Constanta, Galati, Vrancea si Tulcea
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat, in regiunea Sud ? Est, ce urmeaza a fi furnizate, cu punere in functiune, configurare, testare si servicii de instruire, defalcate pe loturi, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34114121-3-Ambulante (Rev.2)
34221300-5-Unitati de interventie in caz de accident chimic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare echipamente specifice pentru imbunatatirea capacitatii si calitatii sistemului de interventii in situatii de urgenta, acordarea asistentei medicale de urgenta si a primului ajutor calificat, in regiunea Sud ? Est, ce urmeaza a fi furnizate, cu punere in functiune, configurare, testare si servicii de instruire, defalcate pe loturi, conform caietului de sarcini: Lot 1 : Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate mare - 18 bucAutospeciale pentru lucrul cu apa si spuma de capacitate medie - 18 buc;
Lot 2 : Autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane -1 bucAutospeciale pentru descarcerari grele - 6 buc;
Lot 3: Autospeciale de cercetare NBCR- 2 buc;
Lot 4 : Ambulante de prim ajutor - tip B 4x2- 12 bucAmbulante de reanimare ? tip C 4x2-6 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 41, 433, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se solicita in cuantum de: Pentru lotul 1:440.000 lei.Pentru lotul 2:88.000 lei.Pentru lotul 3:55.000 lei.Pentru lotul 4:95.000 lei.Garant buna exec 5% val contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din -POR 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.3., contr de finant, cod SMIS 19213,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata se va face in conformitate cu prevederile contractului de finantare nr. 1168/13.12.2010, cod SMIS 19213
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl neincadr art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certif atest fiscala buget de stat si local, certif const ORC, certif inreg, certif oferta indep, decl calit particip.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010 la 31 decembrie, precum si contul de profit si pierdere, anual, vizate, informatii generale ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita ca cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani, sa fie de: - pentru Lotul 1 deminim50.000.000 lei- pentru Lotul 2 deminim 10.000.000 lei- pentru Lotul 3 deminim6.000.000 lei.- pentru Lotul 4 deminim 11.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind principalelelivrari de produse similare in ultimii 3ani, fisa exp similara, copie contract, PV predare-primire/receptie, recomandare beneficiar/ certif constat cf u art. 97^1 din HG 925/2006, decl utilaje echipam, informatii personal, personal propus, CV-uri, decl disp excl, ISO 9001 sau echivalent, informatii asociatii, informatii subcontr., acord subcontr. cu specimen semnatura
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Livrarea in utlimii 3 ani produse similare, dupa cum urmeaza: Pentru lotul 1: un contract cu valoare de minim 25.000.000 lei, fara TVA;Pentru lotul 2: un contract cu valoare de minim 5.000.000 lei, fara TVA;Pentru lotul 3: un contract cu valoare de minim 3.000.000 lei, fara TVA;Pentru lotul 4: un contract cu valoare de minim 5.000.000 lei, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2011 11:00
Locul: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Sud-Est pentru Situatii de Urgen, Bd Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri structurale europene - Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.3.SMIS 19213
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Sud?Est are ca membrii fondatori judetele : Braila, Buzau, Constanta, Galati, Vrancea si Tulcea prin autoritatile judetene deliberative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cf art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD?EST PENTRU SITUATII DE URGENTA
Adresa postala:  ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD?EST PENTRU SITUATII DE URGENTA, Bd Tomis nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241.488.413, Email:  [email protected], Fax:  0241.488.411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2011 18:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer