Licitatie Publica - ?Echipamente specifice unitatilor de interventie in cazul situatiilor de urgenta?
Anunt de participare numarul 130318/15.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA UDROIU, Tel. 0246215685, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Echipamente specifice unitatilor de interventie in cazul situatiilor de urgenta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ISU ?Vlasca? al judetului Giurgiu, str.Uzinei, nr.3, Municipiul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ?Echipamente specifice unitatilor de interventie in cazul situatiilor de urgenta? in cadrul proiectului ?Intarirea capacitatilor tehnice operationale pentru raspuns in situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu-Ruse (EOCES)?: - Microbuz;
- Automacara;
- Autospeciala apa si spuma;
- Autospeciala decontaminare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
34144213-4-Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
34221300-5-Unitati de interventie in caz de accident chimic (Rev.2)
42414100-2-Macarale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini: - Microbuz - 1 buc.;
- Automacara - 1 buc.;
- Autospeciala apa si spuma - 1 buc.;
- Autospeciala decontaminare - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 714, 963.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 74.000 lei; Garantie buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetului Giurgiu si Fonduri europene - Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181- O.U.G. nr. 34/2006;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
-Certificat constatator;
-Certificat de inregistrare emis de ORC;Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire-Fisa de informatii generale;
-Bilantul de verificare contabila la 31.12.2008/2009/2010-Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie egala sau mai mare decat 7.400.000 lei, fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani;
-Fisa de informatii privind experienta similara;
-Copie contract mentionat in Fisa privind experienta similara;
-Recomandare/certificat constatator din partea beneficiarului respectiv;
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului;
-Declaratie referitoare la mijloacele de transport;
-Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontr./asociati si specializarea acestora(daca este cazul);
-Certificat ISO 9001 sau echivalent;
-ISO 14001:2001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
contract similar, cu valoarea egala sau mai mare de 3.700.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2011 11:00
Locul: Municipiul Giurgiu, sediul Consiliul Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etaj II, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Intarirea capacitatilor tehnice operationale pentru raspuns in situatii de urgenta in regiunea transfrontaliera Giurgiu-Ruse (EOCES)?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 080045, Romania, Tel. 021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti, nr 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080301, Romania, Tel. 0372462622, Email: [email protected], Fax: 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2011 10:26