Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor Dancu


Anunt de participare numarul 126247/19.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor, Dancu
Adresa postala:  Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  707252, Romania, Punct(e) de contact:  Steofil Creanga, Tel. 0232272465, Email:  [email protected], Fax:  0232272667, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Statiune de cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare fundamentala si aplicata in domeniul dezvoltarii si cresterii bovinelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor Dancu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor Dancu, Loc. Dancu, com. Holboca, sos. Ungheni nr. 9, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de cercetare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
38434000-6-Analizoare (Rev.2)
38434530-0-Analizoare de lapte (Rev.2)
38511100-1-Microscoape electronice cu scanare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 lot
Valoarea estimata fara TVA: 3, 820, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 38.200 Lei(pentru IMM ? 50% din valoare adica, 19.100 Lei)Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVAa contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale, si a contribuitiei pentru asigurarile socilae catre stat, valabile la data depuerii ofertei
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat de inregistrare si certificatul constatator valabil la data depunerii ofertei, emise de Oficiul Registrului Comertului
5. Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organele competente
2. Balanta de verificare la 30.06.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Dovada scrisa a capacitatii de asigurare a service-ului in perioda de garantie2. Informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul
3. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani minim un contract care sa contina produse similare ca si complexitate, mimin 1 contract, maxim 3 contracte4. Certificat ISO 9001:2008 sau alte documente prin care se dovedesteindeplinirea prevederilor standardului ISO, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul pentru ofertant5. Certificat ISO 14001:2004 sau alte documente prin care se dovedesteindeplinirea prevederilor standardului ISO, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul pentru ofertant
6. Certificat ISO 18001 OHSAS privind sistemul sanatatii si securitatii operationale sau echivalent, conform prevederilor legale, in copie certificata conform cu originalul pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu, nr. 23, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232255097, Email:  [email protected], Fax:  0232255097
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor Dancu
Adresa postala:  Loc. Dancu, com. Holboca, sos. Ungheni nr. 9, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  707252, Romania, Tel. 0232272465, Email:  [email protected], Fax:  0232272465
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 18:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer