Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente tehnica de calcul


Anunt de participare (utilitati) numarul 113522/28.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Sandel Ursu, Tel. 0213074692, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursalele SC Hidroelectrica SA din toata tara , conform caietelor de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
30231200-9-Console (Rev.2)
31432000-3-Acumulatori cu cadmiu-nichel (Rev.2)
48219500-1-Pachete software pentru comutator (switch) sau ruter (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat
Valoarea estimata fara TVA: 732, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 14500 lei.garantie de buna executie in cunatum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti/Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic
Certificatului de atestare fiscala - operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele localeDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizataCertificat de Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 ? copie semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente Bilantul contabil se va prezenta in copie stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul ofertantului
Declaratie privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani de cand operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comercialaValoarea cifrei de afacerimedie multianuala, a operatorului economic pe ultimii trei ani , respectiv pentru2007, 2008, 2009, de cel putin 1.400.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, incheiate si indeplinite. Suma valorilor livrarilor prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea estimata a contractului ce va fi prestat, respectiv: 700.000 LEI
Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate, utilaje si instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede furnizare de produse similare finalizate .
Se vor prezenta minim 1 (una) recomandare
Autorizare pentru livrarea produselor, aplicabil numai in cazul vanzarii prin intermediar(dealer autorizat), se va emite de catre producator sau reprezentantul autorizat al acestuia (importatorul), catre SC HIDROELECTRICA SA
Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Certificat ISO 27001 sau echivalent
Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.04.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 11:00
Locul: sediul SC Hidroelectrica SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala:  str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art.256si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str Constantin Nacu nr 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 0213032500, Email:  [email protected], Fax:  0213032564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer